شرکت ابررایانه طبرستان (چاربیدار) مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه موفق به دریافت تمدید گواهی دانش‌بنیانی سطح تولیدی شد

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۴ کد : ۵۷۷ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۹۳
به گزارش روابط عمومی، شرکت ابررایانه طبرستان (چاربیدار) در سال ۱۳۹۲ توسط ‏جمعی از متخصصان و اساتید باتجربه و جوان از درون دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه برای توسعه جریان ‏پویای علمی- صنعتی و به ‌منظور پاسخ به نیازهای فنی کشور در سال ۱۳۹۸ در مرکز رشد فناوری دانشگاه مستقر گردید.
شرکت ابررایانه طبرستان (چاربیدار) مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه موفق به دریافت تمدید گواهی دانش‌بنیانی سطح تولیدی شد

این شرکت طی سال‌های گذشته، ‏ارائه‌کننده ‏ایده‌هایی نوین و راهکارهای جدید در هوش مصنوعی، مهندسی شبکه‌های کامپیوتری، اتوماسیون ‏صنعتی، اینترنت اشیاء و مهندسی نرم‌افزار بوده و موفق به دریافت گواهی دانش­بنیانی تولیدی نوع 2 در سال 1397 برای محصول "دستگاه تشخیص اصالت ارقام کشاورزی(برنج)" در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای شده است.

هم­چنین در طول سه سال گذشته شرکت تلاش کرده است انتقال دانش فنی به مجموعه­های بزرگ صنعتی را از طریق قراردادهای پژوهش و توسعه و انتقال فناوری دنبال نموده و از این موفق به جذب منابع مالی از نهادهای سرمایه­گذاری برجسته کشور همچون صندوق پژوهش و فناوری مازندران و صندوق پژوهش و فناوری نوین (واقع در پارک پردیس) گردد. از جمله محصولات و خدمات پیشرفته فنی و مهندسی این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:‏

  1. ‏خدمات هوش مصنوعی و علوم داده در حوزه کشاورزی، مالی و سلامت
  2. ‏ تولید نرم‌افزار تشخیص اصالت ارقام کشاورزی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی
  3. ‏ کلیه محصولات و خدمات حوزه الکترونیک و اتوماسیون صنعتی از جمله پرینتر سه‌بعدی، اینترنت اشیاء
  4. ‏ راهکارهای مجازی‌سازی، ابری، امنیت در حوزه زیرساخت‌ها، سرویس‌های فناوری اطلاعات صنایع و ‏سازمان‌ها
  5. ‏ راهکار‌های معماری سازمانی و سرویس‌گرا
  6. ‏ارائه مشاوره نوآوری و فناوری، تحقیق و توسعه و تحلیل کسب‌ وکار

در حال حاضر شرکت با تکیه بر سوابق خود موفق شد از طریق کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان تمدید گواهینامه دانش‌بنیانی سطح تولیدی خود را در زمینه ارتقاء و فروش "دستگاه تشخیص اصالت ارقام کشاورزی(برنج)" برای سه سال آینده دریافت نماید.

روابط عمومی دانشگاه این موفقیت را به مرکز رشد فناوری دانشگاه، مدیران ارشد و تمامی همکاران شرکت چاربیدار تبریک گفته و به اطلاع می­رساند، صنایع و سازمان­های فعال، کارشناسان و متخصصان مشتاق به همکاری با این شرکت می­توانند از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با شرکت در تماس باشند:

www.charbidar.com             ۰۱۱-۹۱۰۰۱۰۱۴          ۰۹۹۸۱۵۸۱۱۰۱۴


( ۱ )