معرفی فعالیت های گروه جهادی خضرا بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه

۲۷ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۰ کد : ۵۷۳۵ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۳۰۶
به گزارش روابط عمومی، گروه جهادی خضرا بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بررسی اولویت ها و نیازمندی های منطقه پایین احمد چاله پی با حضور در این روستا در دوره های مختلف، به انجام فعالیت های متنوعی با اولویت کار فرهنگی پرداختند.
معرفی فعالیت های گروه جهادی خضرا بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه

اهم برنامه های فرهنگی، آموزشی، تربیتی و ... را که گروه جهادی خضرا در دوره های مختلف انجام داد شامل موارد ذیل است:
این گروه جهادی با هدف آگاهی بخشی دختران روستا با هویت دخترانه در هر دوره ی اردو، یک محتوا آماده نمود؛ اردوی اول به منظور برقراری ارتباط و هدف آگاهی بخشی هویت دخترانه بود که در قالب رویداد کانکت شو، برگزاری لیگ بازیکا؛ مسابقات ورزشی، آشپزی، مهارتی، فکری، اکران فیلم، برگزاری جلسه کتابخوانی، محفلانه (دورهمی دخترانه) و ... انجام شد.
اردوی دوم با هدف تقویت عزت نفس برای گروه سنی نوجوان و جوان بود که در این دوره با فعالیت فرهنگی هنری در حوزه فلسطین برای گروه سنی کودکان، اکران فیلم و نقد آن و اهدای جوایز به بهترین تحلیل صورت گرفت و همچنین جلسه مشاوره برای مادران برگزار نمود.
گروه جهادی خضرا در اردوی سوم نیز به انجام فعالیت های آموزشی و فرهنگی برای همه گروه های سنی اعم از برگزاری کلاس های رفع اشکال (ریاضی ، فیزیک ، زبان انگلیسی و...) به مناسبت ایام امتحانات پرداخت و به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، دیداری با خانواده شهید فتح الله اسماعیل پور داشت و از مادر این شهید عزیز تقدیر به عمل آوردند.


( ۳ )