کارگاه آموزشی فرآیند درخواست پایه های تشویقی از مقالات علمی و پژوهشی برگزار شد

۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۲ کد : ۵۷۳۲ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۵۷
به گزارش روابط عمومی، از سوی معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، کارگاه آموزشی فرآیند درخواست پایه های تشویقی از مقالات علمی و پژوهشی در راستای توانمندسازی اعضای هیات علمی، با حضور ریاست دانشگاه و اساتید برگزار شد.
کارگاه آموزشی فرآیند درخواست پایه های تشویقی از مقالات علمی و پژوهشی برگزار شد

دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در ابتدای این کارگاه آموزشی با عرض خیرمقدم به همکاران گفت: برگزاری این جلسه در راستای توانمندسازی و آگاهی بخشی به همکاران در زمینه آیین نامه ها بسیار مؤثر است و به سوالات و ابهامات پاسخ داده می شود و امیدوارم که از این کارگاه بهره کافی را ببرید.
در ادامه دکتر حمید رضا توکلی معاون آموزشی دانشگاه با قدردانی از حضور همکاران، به دستور العمل دریافت پایه تشویقی برای اعضای هیات علمی اشاره کرد و گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل جزء دانشگاه های پیشرو در اجرای این دستورالعمل است.
دکتر توکلی به تهیه یک فایل اکسل (برای مقالات علمی پژوهشی) به همراه فایل های راهنما و درخواست برای همکاران با همکاری کارشناسان آموزش و هیات ممیزه اشاره کرد و گفت: اگر همکاران در بازه زمانی مشخص، نسبت به تکمیل اطلاعات، ثبت درخواست و تحویل آن به دانشکده اقدام نمایند، ما را در پیشبرد سریع امور یاری می کنند.
در ادامه دکتر دردل عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک به ارائه توضیحات دقیق و نحوه بارگذاری اطلاعات در فایل اکسل مقالات پرداخت و جلسه با پرسش و پاسخ پایان یافت.


( ۲ )