مراسم معارفه اعضای شورای بسیج کارمندان پایگاه شهید امینیان برگزار شد

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۵ کد : ۵۷۱۳ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها انتصابات
تعداد بازدید:۳۷۴
به گزارش روابط عمومی، مراسم معارفه اعضای شورای بسیج کارمندان پایگاه شهید امینیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور دکتر امینی راد مشاور ریاست دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین رمضانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر ضابط پور معاون فرهنگی اجتماعی، داداشی حاجی مسئول روابط عمومی، دکتر قادری مسئول کانون بسیج اساتید و فرمانده و اعضای شورای بسیج کارمندان پایگاه شهید امینیان برگزار شد.
مراسم معارفه اعضای شورای بسیج کارمندان پایگاه شهید امینیان برگزار شد

احمد گلچوب فیروزجایی فرمانده پایگاه بسیج کارمندان شهید امینیان دانشگاه با عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور همکاران و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل گفت: بسیج ثمره ی فکر، ایده و نگاه ویژه ی امام (ره) است. ما هر چه داریم مدیون آن انسان بزرگ الهی هستیم.
فرمانده پایگاه بسیج کارمندان شهید امینیان دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کرمان، از قبول مسئولیت اعضای جدید شورا قدردانی کرد وگفت: این مسئولیت یک کار قلبی و دلی است و وظیفه ی ما است تا در راستای اعتلای نظام از هر چه در توان داریم به کار گیریم و این مسئولیت اندوخته ای برای آخرت ما است.
احمد گلچوب فیروزجایی با قدردانی از فرماندهان و اعضای سابق و اسبق پایگاه شهید امینیان گفت: وظیفه داریم تا در راستای اسناد بالادستی و تحقق سیاست های دانشگاه گام برداریم و برای اعتلای نام دانشگاه تلاش کنیم.
فرمانده پایگاه بسیج کارمندان شهید امینیان دانشگاه افزود: همه ی ما اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستیم، در یک خانواده اختلاف نظر و سلایق وجود دارد؛ اما هدف یکی است و یکی از برنامه های پایگاه، تحکیم رفاقت، دوستی، همکاری، برادری و انجام امور بر محور وحدت، همدلی و هم صدایی است.
در ادامه دکتر امینی راد مشاور ریاست دانشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با قدردانی از زحمات اعضای سابق پایگاه گفت: جایگاه بسیج ، جایگاه عظیم است. بسیجی زندگی کردن کمی سخت است.سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی نامش برای همیشه زنده ماند؛ چون برای خدا زندگی کرد، حبیب الله بود و خداوند او را حبیب دل ها قرار داد.
مشاور ریاست دانشگاه به ایجاد وفاق و همدلی تاکید کرد و گفت: توقع من از بسیج اساتید، کارمندان و دانشجویی این است تا به موضوعات نظم و انضباط در کارها، حضور به موقع، صرفه جویی، بهره وری، تکریم ارباب رجوع و ... توجه و نگاه ویژه داشته باشند و الگو و سرآمد باشند.
دکتر امینی راد اظهار داشت: دانشگاه مسئولیت تربیت نیروی انسانی جامعه را بر عهده دارد. دانشجویان بین الملل در دانشگاه نیز سفیران آینده هستند و ظرفیت های خوبی برای ترویج فرهنگ بسیجی می باشند.
سپس حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با ابراز همدردی با بازماندگان حادثه تروریستی کرمان و با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها و عرض خیرمقدم به اعضای جدید شورا گفت: بسیجی یک تفکر است و اگر اخلاص در این فضا نباشد، ذره ای ارزش ندارد، در تمامی قدم هایی که برداشته می شود و گره گشایی هایی که صورت می گیرد؛ هدف فقط باید رضای خداوند و اخلاص باشد. در کاری که اخلاص نباشد، برکت هم نیست.
در ادامه دکتر غلامرضا ضابط پور معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: این بیانیه را در شورا مورد بررسی و تجزیه تحلیل قرار دهید، نگاه مقام معظم رهبری، نگاه تمدنی است؛ تمدن اسلام در برابر تمدن غرب.
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه گفت: برای رسیدن به نگاه تمدنی باید مراحل خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را گذراند و توصیه کرد که جلسات مستمر داشته باشید، در این جلسات مسایل و شبهات را بررسی و حل کنید تا به اطرافیان پاسخگو باشید.
همچنین دکتر قادری مسئول کانون بسیج اساتید با ابراز همدردی با شهدای مقاومت از غزه تا کرمان گفت: دل مسلمین زیر بار درد است. انشالله خداوند منتقم اصلی این شهدا را برساند.
دکتر قادری به سخن امام راحل در خصوص بسیج اشاره کرد که فرمودند: بسیج شجره طیبّه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می دهد و همچنین به سخن رهبری در مورد شهدا اشاره کرد که فرمودند: شهدا ستاره هایی هستند که ما به کمک آن ها مسیر را پیدا می کنیم.
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه با قدردانی از زحمات اعضای شورای بسیج در ادوار مختلف در بخش های اساتید و کارمندان و با قدردانی از قبول مسئولیت اعضای جدید گفت: عمر مسئولیت کوتاه است و امیدواریم با قدرت و همت و در کنار هم اهداف و وظایف را به ثمر برسانیم و اجر این مسئولیت ذخیره ی قیامت شما باشد.
گفتنی است این مراسم با اهدای حکم به اعضای شورای بسیج کارمندان پایگاه شهید امینیان پایان یافت.