بر اساس اعلام مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC):

۶ عضو هیات علمی و ۲ دانش آموخته دانشگاه در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان در سال ۱۴۰۲ قرار گرفتند

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۱ کد : ۵۵۶۴ اخبـــار دانشگاه افتخارات سرخط خبرها
تعداد بازدید:۳۱۲
به گزارش روابط عمومی و به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دکتر سید احمد فاضل زاده رئیس مؤسسه (ISC) گفت: ۹۳۸ پژوهشگر ایرانی، در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان در سال ۱۴۰۲ قرار گرفتند که از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ۶ عضو هیات علمی و ۲ دانش آموخته جزء این پژوهشگران هستند.
۶ عضو هیات علمی و ۲ دانش آموخته دانشگاه در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر جهان در سال ۱۴۰۲ قرار گرفتند

شایان ذکر است آقایان دکتر علی اکبر رنجبر، دکتر داود دومیری گنجی، دکتر مفید گرجی، دکتر محسن شیخ الاسلامی و دکتر موسی فرهادی از دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر احمد رحیم پور از دانشکده مهندسی شیمی، اعضای هیات علمی پژوهشگر پر استناد یک درصد برتر جهان از دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستند و آقایان مصطفی برزگر گردرودباری و مهرداد جعفریار از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هستند که اسامی آن ها در این لیست آمده است.

رئیس مؤسسه ISC بیان داشت: یکی از مهمترین ماموریت­های­ موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، فراهم آوردن امکان شناسایی و معرفی پژوهشگران پراستناد برتر است. زیرا پژوهشگران پراستناد برتر علمی مهمترین عامل رشد و توسعه نظام‌­های علمی هستند و تعداد موسسات و پژوهشگران پر استناد، از معیارهای مرجعیت علمی در سطح جهان است.


برای مشاهده اسامی پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اینجا کلیک کنید.


( ۲ )