مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی نوآوری و کسب‌و‌کار نوشیروانی برگزار شد

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۸ کد : ۵۵۶۲ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۸۰
به گزارش روابط عمومی، مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی نوآوری و کسب‌و‌کار نوشیروانی با حضور ریاست دانشگاه، مسئولین استانی و شهری، محققان، پژوهشگران، صاحبان شرکت ها و واحدهای فناور، اساتید، دانشجویان و ... در سالن آمفی‌تئاتر زنده یاد نوشیروانی برگزار شد.
مراسم اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی نوآوری و کسب‌و‌کار نوشیروانی برگزار شد

در ابتدای مراسم افتتاحیه مهندس سینا محمدی زاده دبیر اجرایی رویداد بین‌المللی بینوکاپ با عرض خیرمقدم به مهمانان گزارشی از روند برگزاری این رویداد ارائه داد و گفت: کار را از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با یک تیم ۶ نفره شروع کردیم و الان با تیم ۶۰ نفره در خدمت شما هستیم.
مهندس سینا محمدی زاده به گستردگی کار واستقبال بالا از این جشنواره‌ اشاره کرد و گفت: امسال بخش نمایشگاه را هم به رویداد اضافه کردیم و بر خود می بالیم که این رویداد را به این صورت برگزار کردیم و امیدوارم که تجربیات خوبی را برای شما رقم زده باشیم و به نظرم کسی که در این رویداد حضور داشت، گامی هر چند کوچک در راستای رشد و ترقی خود برداشت.
مهندس محمدی زاده از حمایت های همه جانبه ریاست دانشگاه و از زحمات دکتر مشرقی و تیم برگزار کننده این رویداد بین‌المللی تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه مهندس امیرحسین نیازی مدیرعامل شرکت خزرترانسفو و یکی از داوران جشنواره‌ گفت: این رویداد یک جریان سازی برای پیشرفت دانشگاه و مملکت است.
مهندس نیازی اظهار داشت: انشالله با راه اندازی دفاتر انتقال دانش فنی، صنعت نیاز خود را به این دفتر ارائه می دهد تا اساتید پایان نامه ها را بر اساس این نیازها تعریف کنند و بخشی از نیاز صنایع را مرتفع سازند.
سپس پوریا محرابی از داوران این جشنواره گفت: دو طول ۱۱ ماه دو جشنواره بینوکاپ برگزار شد و هدف ما ایجاد فرایند برای رشد ایده ها و طرح کسب و کار است و ما باید بتوانیم به صورت مداوم ایده ها را کمک کنیم تا رشد کنند.
در ادامه مهندس فلاح گزارشی از روند ثبت نام و پذیرش طرح ها و ایده ها(۱۳۲ طرح) و همچنین نحوه داوری و بخش های مختلف رویداد از جمله بینوتاک، بینولانژ، بینو پیچ و ... ارائه داد.
دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز از برگزارکنندگان این جشنواره؛ از زحمات ارزشمند دکتر مشرقی و دانشجویان توانمند دانشگاه در برگزاری این رویداد بین‌المللی تشکر و قدردانی نمود.
این مراسم با تقدیر از مشاوران کسب‌و‌کار، داوران و تیم های برتر این رویداد پایان یافت.


( ۱ )