برگزاری نشست روسای کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان بابل به میزبانی دانشگاه

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۸ کد : ۵۵۶۱ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۶۱
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، همراه با نشست ۳۰ هزارنفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور، نشست روسای کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان بابل به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
برگزاری نشست روسای کانون بسیج اساتید دانشگاه های شهرستان بابل به میزبانی دانشگاه

دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این نشست با عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور مهمانان و تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان رسالت بزرگی در جامعه دارند، رسالت یک بسیجی فقط مطالبه گری نیست؛ بلکه باید پاسخگو هم باشد.
دکتر عزیزالله گنجی به اهمیت و ضرورت جهان تبیین اشاره کرد گفت: یکی از وظایف مهم و حساس ما جهاد تبیین است و همچنین به موضوع مهم برقراری تعامل و ارتباط دوستانه و صمیمی با قشر جوان تاکید کرد.
در ادامه‌ حجت الاسلام والمسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با عرض تبریک هفته بسیج به موضوع بحران هویت اشاره کرد و گفت: هویت بر مبنای جهان بینی، ایدئولوژی و سبک زندگی است و به تلاش رسانه‌ها برای ترویج بی هویتی از طریق تغییر سبک زندگی، از طریق تغییر ذائقه و غذا، بازی های رایانه ای و تغییر ایدئولوژی و جهان‌بینی و ...اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این سه حوزه دچار ضعف جدی هستیم که بیشتر باید توجه شود و بیشتر کار شود.

شایان ذکر است بعد از این نشست، اساتید بسیجی دانشگاه های شهرستان بابل با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه، با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.