جلسه کارگروه ارتقاء بهره‌وری استان مازندران به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۷ کد : ۵۵۶۰ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۴۰
به گزارش روابط عمومی، جلسه کارگروه ارتقاء بهره‌وری استان مازندران با حضور دکتر فتح اله پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران، دکتر سید عباس حسینی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، دکتر علیرضا خسروی معاون اداری مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و با حضور مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دستگاه‌های اجرایی و اعضای کمیته بهره وری دانشگاه، به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
جلسه کارگروه ارتقاء بهره‌وری استان مازندران به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد

در این جلسه خانم مهندس ابراهیمی، رییس گروه توسعه شبکه و نوآوری سازمان ملی بهره‌وری ایران به ارائه مفهوم بهره‌وری نوآور و وظایف دستگاه‌های اجرایی در این حوزه پرداخت.
در ادامه 5 اولویت اصلی استان در حوزه ارتقاء بهره‌وری اعم از ناترازی انرژی، پایداری بازار مرکبات، توسعه حمل‌ونقل و لجستیک، افزایش عملکرد تولید مرکبات و برنج در هکتار و سلامت و کیفیت محصولات غذایی در این کارگروه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
همچنین دستگاه‌های مرتبط استان در حوزه انرژی به ارائه گزارش عملکرد شش‌ماهه اول خود در حوزه برنامه‌های ارتقای بهره‌وری پرداختند.
 بعد از اتمام جلسه، بازدید میدانی از روند برگزاری دومین جشنواره بین‌المللی کسب‌وکار نوشیروانی (بینوکاپ 1402) و گفتگوی صمیمانه با مشاوران کسب‌وکار و شرکت‌کنندگان صورت پذیرفت.