با امضای توافق نامه همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و پارک علم و فناوری مازندران؛

پردیس علم و فناوری مشترک راه‌اندازی خواهد شد

۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۷ کد : ۵۵۵۹ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۱۶
به گزارش روابط عمومی، در آیین افتتاحیه دومین جشنواره بین‌المللی نوآوری و کسب و کار نوشیروانی (بینوکاپ)، توافق‌نامه راه‌اندازی پردیس علم و فناوری مشترک به امضای دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دکتر قربانعلی نعمت‌زاده رئیس پارک علم و فناوری مازندران رسید.
پردیس علم و فناوری مشترک راه‌اندازی خواهد شد

این توافق نامه در راستای سند راهنمای راه اندازی ساختارهای اجرایی در توسعه کارآفرینی، فناوری و نوآوری در دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و همچنین اجرایی کردن برنامه توسعه زیست بوم توسعه فناوری و نوآوری مازندران منعقد شد.
از اهداف این توافق نامه می‌توان به همکاری در توسعه زیست‌بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی مازندران، کمک به شکل‌گیری و استقرار کوتاه مدت و بلندمدت شرکت‌های فناور و دانش بنیان و واحدهای پژوهش و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان فعال و بزرگ منطقه در افق برنامه‌ریزی پردیس مشترک، همکاری در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، شتابدهی، مشاوره، تامین مالی و سرمایه‌گذاری و سایر نیازهای شرکت‌های فناور و دانش بنیان از طریق برنامه‌های پردیس مشترک، ایجاد زیرساخت‌های سخت و نرم برای توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه حاصل از تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی دانشگاه و استان و جذب منابع و حمایت‌های مالی و معنوی خیرین علم و فناوری و مشارکت‌های مردمی برای توسعه فعالیت‌های پردیس مشترک و ... اشاره کرد.