بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان علیه حمله رژیم غاصب به بیمارستان المعمدانی

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۲ کد : ۵۴۵۵ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۴۴
به گزارش روابط عمومی، انجمن اسلامی دانشجویان علیه حمله رژیم غاصب به بیمارستان المعمدانی بیانیه ای را صادر نمود. متن بیانیه به شرح ذیل است:
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان  علیه حمله رژیم غاصب به بیمارستان المعمدانی

                                 بسم الله القاصم الجبارین

بار دیگر وحوش جنایتکار، همان ها که در زمان منفعت، خود را حامی حقوق بشر نشان میدهند! دست به جنایتی شیطانی و به دور از انسانیت زدند. در اقدامی خبیثانه، کودکان و بیماران ناتوانی را هدف قرار دادند که در راه حق طلبی، جان خود را به کف گرفته بودند و مجروح در بیمارستان آرام گرفته بودند تا بهبود یابند و برای بار دیگر در نبرد با استعمار و ظلم جهانی غرب و صهیونیسم مبارزه کنند. اما اقدام شنیع رژِیم غاصب آنچنان دد منشانه بود که حتی اشق الاشقیا در کربلا هم آنگونه عمل نکردند، پست تر از شمر و عمر ابن سعد! ...حتی آنان نیز به بیمار رحم کردند!

برادران و خواهران فلسطینی‌مان شب های بیمناک بسیاری را دیده اند. اما می‌دانند که روزی خواهد آمد که شب های سیه رنگ باخته و خورشید عدالت الهی فروزان می شود؛ دیگر اثری از ظلم و کودک کشی پا بر جا نخواهد‌ماند. با ایمان راسخ قلبیشان  به این حقیقت آشکار جان دوباره می بخشند. صهیون در این اندیشه است که با ایجاد ترس در افکار عمومی، مردم فلسطین را از حق دفاعِ از خانه و وطن خود منع کند. اما آنها نمی‌دانند که مسیر نابودی خود را کوتاه کرده‌اند و عامل ایجاد همدلی و اتحاد مضاعف جامعه اسلامی و مردمان انسان دوست جهان شده‌اند، و خشم و نفرت عزتمندان را نسبت به بیگانه بودن صهیونیسم با حقوق برابر و عدالت همگانی برانگیخته اند. 

آنان که امروزه در کل رسانه هایشان ندای انسانیت و آزادی وحقوق بشر سر می دهند، سکوت کرده‌اند و پشت نقاب های انسان گونه‌شان لب دوخته اند، نقاب هایی که فقط علیه جمهور، حق و اسلام ناب برداشته می‌شوند. اما وجدانمان هنوز بیدار است و شعله خشممان علیه جنایات و نسل کشی این خبائث هرگز خاموش نمی شود، امت اسلامی و کشور عزیزمان ایران هیچ وقت شب گذشته را از یاد نخواهد برد و همواره در صدد حمایت از حق و مظلوم بوده و خواهد بود و مقابل ظلم و بیداد سر به زیر نخواهد انداخت و اجازه نخواهیم داد که شمع روشنایی جهان اسلام ،قدس شریف، رو به خاموشی رود. که تقوموا لله مثنی و فرادی! این راه رفتنیست حتی بدون پا و حتی بدون سر!

والسلام علی من اتبع الهدی