برگزاری تجمع اعتراضی خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۸ کد : ۵۴۵۲ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۲۹۱
به گزارش روابط عمومی، تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در جنب مزار شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد.
برگزاری تجمع اعتراضی خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در محکومیت حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی

 دکتر غلامرضا ضابط پور معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه با قدردانی از حضور دانشگاهیان گفت: ویروس 1948 بیش از 70 دهه قدمت دارد و بعد از جنگ جهانی دوم در این منطقه غرس شد و مقابله ملت ایران با این شجره ی خبیثه به بیش از 7 دهه می رسد. ملت ایران قبل از انقلاب اسلامی مخالف رژیم اسرائیل بود و با وقوع انقلاب اسلامی تشدید شد و افزود: یکی از اصول تجدید ناپذیر انقلاب اسلامی مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم است و این اصل به هیچ وجه تغییر نمی کند.

دکتر ضابط پور اظهار داشت اگر بخواهیم اسرائیل را در یک جمله بشناسیم باید به جمله امام موسی صدر مراجعه کنیم که گفت: اسرائیل شرّ مطلق است. بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد. اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان می ایستیم. اگر اسرائیل با چپ بجنگد، ما درکنار چپ خواهیم ایستاد. اگر اسرائیل با راست بجنگد، در کنار راست خواهیم ایستاد. و تاکید کرد: هر کس به هر طریقی اعم از قلم، بیان، حضور در تجمعات اعتراضی و ... باید اعلام انزجار کند. طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل شکست ترمیم ناپذیر خورد و قطعا 25 سال آینده را نخواهد دید.

گفتنی است این تجمع با قرائت بیانیه های جداگانه ای از سوی بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت پایان یافت.


( ۱ )