پیام کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل:

دفاع مقدس نقطه اوج رشادت، ایثار و سند ماندگار در تاریخ ایران است

ساری-دفاع مقدس نقطه اوج رشادت، ایثار و سند ماندگار در تاریخ این سرزمین است که نشان داد علیرغم تمام تهدیدات و فشار‌ها و حملات همه جانبه دشمنان، می‌توان مستقل بود و از شرف و تمامیت ارضی کشور خود دفاع کرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۸۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،کانون بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذینَ یُقاتَلونَ بِأَنَّهُم ظُلِموا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلىٰ نَصرِهِم لَقَدیرٌ﴿۳۹﴾
به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است، چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آن‌ها تواناست (سوره حج آیه ۳۹).

هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است برای مرور حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند ایران اسلامی رقم خورده است.

دفاع مقدس نقطه اوج رشادت، ایثار و سند ماندگار در تاریخ این سرزمین است که نشان داد علیرغم تمام تهدیدات و فشار‌ها و حملات همه جانبه دشمنان، می‌توان مستقل بود و از شرف و آزادگی و تمامیت ارضی کشور خود دفاع کرد.

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تبعیت کامل از فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای و به تاسی از شهدای افتخارآفرین دفاع مقدس، اعلام می‌دارد:

١- پاسداشت دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از اصول و اعتقادات غیر قابل تغییر ما بوده و بر این عهد و پیمان با شهداء، تا سرحد شهادت محکم و استوار ایستاده ایم.

٢- ما یاد و خاطره شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و تاکید می‌نماییم زنده نگه داشتن آرمان مقدس شهدا و نکوداشت مجاهدت‌های جانبازان و رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس و خانواده‌های صبور آنان، رسالتی مقدس و وظیفه‌ای ارزشمند است.

۳. با توجه به دسیسه‌های دشمنان و استکبار جهانی در این ایام؛ به عنوان نهادی اندیشه ورز اعتقاد داریم رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب اسلامی حضور هوشمندانه در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب، بیداری جنبش علمی، نقش راهبردی اساتید انقلابی در جهاد تبیین و حفظ روحیه انقلابی و جهادی با کار شبانه روزی بدون احساس خستگی است.

در پایان، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل و شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، هفته دفاع مقدس را که باعث اقتدار ایران اسلامی گردید، به همه خالقان و حماسه‌آفرینان دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس‌آموزی از عزت‌آفرینی و دست آورد‌های این حماسه عظیم فرا می‌خواند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار