مراسم معارفه معاونین آموزشی و فرهنگی و معاونین پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ها برگزار شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۶ کد : ۵۳۴۵ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها اخبار معاونت‌ها
تعداد بازدید:۲۳۰۸
به گزارش روابط عمومی، مراسم معارفه معاونین آموزشی و فرهنگی و معاونین پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ها با حضور ریاست دانشگاه، مشاور ایشان، معاون آموزشی، معاون فرهنگی، رؤسا، معاونین و کارشناسان دانشکده ها برگزار شد.
مراسم معارفه معاونین آموزشی و فرهنگی و معاونین پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ها برگزار شد

دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم با عرض تسلیت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به تاکیدات دکتر زلفی گل مقام عالی وزارت در اجلاس اخیر روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور  اشاره کرد که شامل موضوعاتی از قبیل جدی گرفتن نظم و انضباط آموزشی، انجام به موقع امور اداری و تکریم ارباب رجوع، کادرسازی در دانشگاه برای تقویت بخش مدیریتی، توجه به فرصت مطالعاتی کوتاه مدت، توجه به جذب دانشجویان بین‌الملل، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و تاکید بر بورسیه صنعتی، شناسایی استعدادهای منطقه ای، اتصال دانشگاه ها به پنجره‌ خدمات دولت، توجه به معیشت کارکنان، اخلاق مداری در دانشگاه و ... می باشد.

دکتر عزیزالله گنجی اظهار داشت: برای تحقق آموزش هدفمند و نیازمحور باید آزمایشگاه های مجهز داشته باشیم و انشالله این اقدام در دانشکده ها هم سبب رشد و تعالی بیشتر و سریع تر دانشکده ها و ارائه خدمات مطلوب خواهد شد.

در ادامه دکتر توکلی معاون آموزشی دانشگاه با عرض تسلیت رحلت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و با قدردانی از حضور همکاران گفت: معاونت آموزشی دانشگاه برای برون رفت دانشکده ها از روزمرگی و استقلال بخشی بیشتر به آن ها، ارائه خدمات به موقع و مطلوب به دانشجویان و هیات علمی، برنامه ریزی دقیق تر و متقن تر و تعامل بیشتر، پیشنهاد راه اندازی دو معاونت آموزشی و فرهنگی و پژوهشی و تحصیلات تکمیلی را در پایان سال ۱۴۰۱ به ریاست دانشگاه ارائه نمود که با استقبال ایشان روبرو شد و در جلسات شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی، شرح وظایف معاونت ها در ۳۱ بند تدوین شد.

دکتر توکلی اظهار داشت: امروز یکی از بهترین روزهای معاونت آموزشی دانشگاه است و انشالله با این اقدام، اتفاقات خوبی در دانشکده ها رقم خواهد خورد و با تعامل سازنده، دانشجویان خاطرات خوبی را از دانشگاه ما خواهند داشت.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهاداتشان پرداختند و مراسم با اهدای حکم به معاونین به پایان رسید.

 

معاونین آموزشی فرهنگی و پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ها

نام دانشکده

نام معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی نام معاون آموزشی و فرهنگی

مهندسی برق و کامپیوتر

دکتر محمد یزدی

دکتر حسام عمرانپور

مهندسی مکانیک

دکتر مجید الیاسی

دکتر عباس ذوالفقاری

علوم پایه

دکتر عزیزاله باباخانی

دکتر علی مهری

مهندسی عمران

دکتر عبدالمجید خورشیدیان

دکتر کمیل هاشمی

مهندسی شیمی

دکتر مصطفی لشکربلوکی

دکتر جواد احمدپور

مهندسی مواد و صنایع

دکتر سعید امامی

دکتر عبداله آراسته


( ۳ )