برگزاری اولین دوره آموزشی تخصصی خودرو، ویژه مجریان پروژه های گروه خودروسازی سایپا در دانشگاه

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۱ کد : ۵۲۸۷ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۳۶۴
به گزارش روابط عمومی، شرکت خودروسازی سایپا در راستای اجرای طرح آپ (آموزش پروژه محور) و با هدف ارتقا مهارت، دانش و توانمندسازی همکاران مجری پروژه های خود و با توجه به ظرفیت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، سری نخست دوره های آموزشی تخصصی خودرو با عنوان کمپ یادگیری خودروهای نسل جدید را برگزار نمود.
برگزاری اولین دوره آموزشی تخصصی خودرو، ویژه مجریان  پروژه های گروه خودروسازی سایپا در دانشگاه

در این دوره آموزشی، ۱۵ نفر از مجریان پروژه های گروه سایپا در کارگاه های آشنایی با خودروهای هیبرید، آشنایی با سیستم کنترل و عیب یابی خودرو، آشنایی با سیستم های برق و کنترل خودروهای نسل جدید و کارگاه آشنایی با عملکرد موتورهای بنزینی شرکت کردند.

مراسم اختتامیه این دوره با حضور دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه به همراه معاون پژوهش و فناوری، معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر سید کمیل هاشمی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران و عضو شورای شهر بابل با مدیران و کارشناسان گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه در مراسم اختتامیه به اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت تاکید کرد و گفت: تلاش دانشگاه بر این است که در راستای رفع نیاز جامعه حرکت کند و دانش دانشگاهیان به مرحله ی تولید محصول قابل کاربرد در صنعت و جامعه برسد.

دکتر عزیزالله گنجی ضمن اشاره به نمایشگاه های محصول محور دانشگاه و همچنین پروژه ی هیبریدی کردن خودروی شاهین اظهار داشت: دانشگاه با تمام توان بر این پروژه کار خواهد کرد تا به نتیجه نهایی آن؛ که همان استفاده در جامعه است، برسد.

در ادامه دکتر هاشمی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران و عضو شورای شهر بابل به ارتباط مهم و مؤثر مجموعه مدیریت شهری با دانشگاه اشاره کرد و گفت: علم و دانش در راستای ارتقای سطح کیفی خودروها نقش تاثیرگذاری دارند و انشالله شاهد سهم بیش از پیش آن باشیم.

در ادامه مدیران و کارشناسان گروه خودروسازی سایپا از حمایت های دانشگاه در برگزاری این دوره تشکر و قدردانی کردند.

شایان ذکر است این دوره آموزشی، طی دو روز در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.


( ۲ )