مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه برگزار شد

۰۲ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۱ کد : ۵۲۷۲ اخبـــار دانشگاه انتصابات
تعداد بازدید:۱۰۳۵
به گزارش روابط عمومی، مراسم تکریم حجت الاسلام والمسلمین سید باقر حسینی مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معارفه حجت الاسلام والمسلمین سید غلامحسن خاکزاد مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، با حضور رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران، هیات رییسه دانشگاه، مدیران، اساتید و کارمندان برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه برگزار شد

در ابتدای این مراسم دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیرمقدم و تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا و یاران با وفایش گفت: نهاد رهبری یکی از ارکان اساسی دانشگاه است و با توجه به اهداف و رسالتش؛ افزایش سطح آگاهی اسلامی دانشگاهیان، رشد بینش سیاسی، هدایت فکری تشکل ها، مقابله با هجوم فرهنگی، تقویت پیوند بین حوزه و دانشگاه و ... نقش تاثیرگذاری را در هدایت جامعه دانشگاهی دارد.
دکتر عزیزالله گنجی با اشاره به نقش تاثیرگذار دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت فرهنگی، بسیج دانشجویی، اساتید و کارمندان و همه ارکان مجموعه به عنوان بازوان توانمند مدیریت دانشگاه گفت: هدف همه ی ما تحقق اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف و سیاست های دانشگاه است.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن اشاره به فعالیت های دانشگاه در ایام تابستان در راستای آماده سازی خوابگاه ها، سلف سرویس دانشجویی و ... برای حضور دانشجویان در دانشگاه گفت: برای اینکه دانشجویان آینده درخشانی داشته باشند سعی کردیم تا با برنامه ریزی های مختلف، آنان را به سمت فعالیت های علمی، پژوهشی و مهارت آموزی سوق دهیم.
دکتر عزیزالله گنجی با قدردانی از زحمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین حسینی، گفت: زحمات و فعالیت های ایشان بر کسی پوشیده نیست. یکی از کارهای ماندگار ایشان، حضور پررنگ اساتید، کارمندان و دانشجویان در مسجدالرسول (ص) دانشگاه است و همواره تلاش کردند تا فضای دانشگاه، یک فضای معنوی و اسلامی باشد.
دکتر عزیزالله گنجی در ادامه با عرض خیرمقدم به حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد، آمادگی کامل مجموعه را برای هر گونه حمایت و کمک به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه اعلام داشت و گفت: همه باید با اتحاد و همدلی و در کنار هم کمک کنند تا اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری تحقق یابد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران با عرض تسلیت ایام سوگواری ماه محرم گفت: انشالله هر چه زودتر شاهد ثمره نهایی نهضت مقدس امام حسین (ع ) که ظهور منجی عالم هستی است، باشیم.
حجت‌الاسلام  والمسلمین رحیمیان اظهار داشت: نهضت مقدس امام حسین (ع)، چراغی روشنگر بر فراز تاریخ برای همه ی نسل ها و عصرها است و تاکید کرد: همه ی ما شدیدا نیازمند آشنایی و مرور این مکتب هستیم و مکتب امام حسین (ع) طوری است که همه ی فطرت ها را به سوی خود جلب می کند.امام حسین (ع) جاذبه اش عالم گیر و فراگیر است.
رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران اظهار داشت: تجربه نشان داده است که برای موفقیت در امور همه باید متحد و در کنار هم کمک کنند و یک عزم جدی می خواهد و به نقش موثر اساتید در تربیت دانشجویان تاکید کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین حسینی در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، به حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد خیرمقدم گفت و اظهار داشت: ایشان کوله باری از تجارب را در عرصه های مختلف از جمله تحلیل رسانه، فضای مجازی و ... دارند و برای ایشان توفیق و سربلندی را آرزو نمود.
 سپس حجت الاسلام و المسلمین رمضانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با قدردانی از حجت الاسلام و المسلمین حسینی به حسن خلق و حضور موثر ایشان در فضای کار و دانشگاه اشاره کرد و گفت: هدف همه ی ما خدمت است و مهم این است که با اخلاص کار کنیم و به حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد خیرمقدم گفت و افزود: ایشان توانمندی های بسیار خوبی دارند که انشالله ما بهره مند خواهیم شد و با تمام توان آماده خدمت و همکاری هستیم.
 در ادامه حجت السلام و المسلمین حسینی با عرض خیرمقدم به مهمانان، به روایتی از امام حسین (ع) اشاره کرد که فرمودند: اگر ۵ خصلت عقلانیت، دیانت، ادب، حیا و حسن خلق در کسی نباشد، به خیر او امیدی نیست و تاکید کرد: اگر کسی در زندگی توجه به این ویژگی ها را سرلوحه ی کار خود قرار دهد، خیر و سعادت دنیا و آخرت نصیبش می گردد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت در طول این ۱۸ سال، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سعی کرد حزبی و جنایی عمل نکند، به صاحبان تجربه اعتماد کرد، مشورت گرفت، حرف حق را پذیرفتم. نهاد مال همه بود، برای همه گوش شنوا بود؛ اما هیچ وقت از اصول، مبانی و ولایت نگذشت.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی ضمن بیان اینکه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، یک دانشگاه با ظرفیت علمی بالا است و اساتید و منابع انسانی توانمند دارد از اساتید، کارمندان، دانشجویان، روسای دانشگاه از سال ۱۳۸۴ تا کنون، معاونین در همه ی دوران ها، مرکز بهداشت، حراست، روابط عمومی، بسیج اساتید، کارمندی و دانشجویی، از حجت الاسلام والمسلمین رمضانی و کارمندان دفتر نهاد رهبری تشکر و قدردانی نمود و به حجت‌الاسلام والمسلمین خاکزاد هم خیرمقدم گفت و اظهار داشت: ایشان، جوان، با تجربه، دانشگاهی و با انرژی هستند و برایشان آرزوی توفیق نمود.
در ادامه حجت السلام و المسلمین خاکزاد مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه  گفت: حضور در جمع فرهیختگان دانشگاه صنعتی نوشیروانی باعث افتخار و سعادت من است و سعی می کنم با تمام توان در این مسیر خدمت نمایم.
در ادامه متن تقدیری از سوی کانون بسیج اساتید و بسیج کارمندان دانشگاه، توسط دکتر غلامرضا ضابط پور معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه قرائت شد و دکتر ساناز ریواز دبیر کانون طهورا نیز به نمایندگی از بانوان دانشگاه از حجت الاسلام والمسلمین حسینی تقدیر نمود.
گفتنی است این مراسم با اهدای هدایایی به حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی و تقدیر از ایشان پایان یافت.


( ۳ )