بازدید ریاست دانشگاه از کارخانه نساجی مازندران

۲۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۹ کد : ۵۲۱۱ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها گفت‌و‌گو/گزارش
تعداد بازدید:۱۵۸۶
به گزارش روابط عمومی، دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به همراه معاون پژوهش و فناوری، مدیر پژوهشی و هیات همراه از کارخانه شماره ۳ نساجی مازندران بازدید نمود و نشستی با مسئولین این کارخانه داشتند.
بازدید ریاست دانشگاه از کارخانه نساجی مازندران

مهندس نیکو مدیر عامل کارخانه نساجی مازندران در این نشست با عرض خیر مقدم و قدردانی از حضور مسئولین دانشگاه گفت: در حال حاضر متولی کارخانه نساجی، هیات حمایت از صنایع می باشد. کارخانه شماره 3 نساجی قائمشهر در زمینی به مساحت 42 هکتار احداث شده است. این کارخانه از بخش های گوناگون رسیدگی، بافندگی، رنگرزی و ... تشکیل شده است. افزایش بهره وری به خصوص در رابطه با کاهش هزینه برق مصرفی از جمله اولویت های نساجی مازندران است و هدف اصلی ما حفظ شرایط موجود با تعمیر و نگه داری به موقع و نیز راه اندازی برخی دستگاه های متوقف کارخانه می باشد.

دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با ابراز خرسندی از این بازدید گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل یکی از دانشگاه های مطرح کشور و جهان است و اساتید توانمند و دانشجویان فعالی دارد. هدف دانشگاه رفع معضلات و مشکلات جامعه و صنعت است؛ لذا برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت نساجی در راستای پیشرفت و توسعه جامعه است و قطعا دانشگاه با دانش فنی ارزشمند و محققان و متخصصان برجسته ای که دارد می تواند کمک بزرگی به صنعت نساجی بکند؛ همانگونه که عهده دار پروژه ی بزرگ و ملی با صنعت خودروسازی سایپا شده است.

در پایان این نشست مقرر شد برای ادامه همکاری و همچنین نیازمندی های پژوهشی و فناوری شرکت نساجی مازندران، کارگروهی متشکل از متخصصان دانشگاه و شرکت نساجی شکل بگیرد تا زمینه همکاری فراهم گردد.


( ۱۷ )