مراسم تودیع و معارفه رییس اداره کارگزینی برگزار شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۵ کد : ۵۱۲۹ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۵۵
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه رییس اداره کارگزینی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور معاون اداری مالی، مدیران اداری، مالی، برنامه بودجه و تحول اداری و کارکنان حوزه اداری مالی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه رییس اداره کارگزینی برگزار شد

دکتر علیرضا خسروی معاون اداری مالی دانشگاه با عرض تبریک خجسته میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختران و با قدردانی از حضور همکاران و تلاش ها و زحمات صادقانه، مسئولانه و خالصانه آقای اصغر اصغرزاده در طول 35 سال خدمت به دانشگاه و تصدی ریاست اداره کارگزینی گفت: دوره بازنشستگی نیز مقطعی از زندگی یک کارمند است و امیدوارم آقای اصغرزاده که به عنوان یک مرجع در حوزه ی اداری دانشگاه بود، در ادامه مراحل زندگی اش موفق و سلامت باشد و دانشگاه بتواند همچنان از تجربیات ارزشمندش بهره مند باشد.

دکتر خسروی با عرض تبریک به سرکار خانم زهره قلی زاده به عنوان ریاست اداره ی کارگزینی گفت: اداره کارگزینی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همواره پیشرو در امور بود و این امر مرهون مدیریت دقیق، برنامه ریزی منظم و تلاش مستمر کارکنان است و امیدوارم که این صفا و صمیمیت، اتحاد و همدلی همواره بین کارکنان باشد تا مجموعه دانشگاه به صورت پویا در راستای اهداف و ماموریت ها قدم بردارد.

در ادامه اصغر اصغرزاده رییس سابق اداره کارگزینی با قدردانی از حضور همکاران گفت: در تاریخ 25 اردیبهشت 1367 در مجموعه دانشگاه مشغول به کار شدم، در واحدها و بخش های مختلف دانشگاه افتخار خدمتگزاری داشتم. حدود 19 سال در واحد کارگزینی فعالیت داشتم. الحمدالله تعامل بسیار خوبی بین کارگزینی و مدیریت اداری دانشگاه وجود دارد. همواره به همکارانم توصیه کردم تا اشراف کامل بر قوانین داشته باشند و مسلط به آیین نامه ها باشند و در پایان از زحمات همه همکاران تشکر و قدردانی نمود.

سپس خانم زهره قلی زاده رییس اداره کارگزینی نیز از حمایت های همه جانبه آقای اصغرزاده تشکر و قدردانی نمود و برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی نمود. در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان خاطرات و نظراتشان پرداختند.

گفتنی است این جلسه با قدردانی از آقای اصغر اصغرزاده و اعطای حکم به سرکار خانم زهره قلی زاده پایان یافت.


( ۳ )