دیدار نوروزی شورای بسیج کارمندان با ریاست دانشگاه

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۹ کد : ۴۹۷۴ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۵۲
به گزارش روابط عمومی، دیدار نوروزی بسیج کارمندان پایگاه شهید امینیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با ریاست دانشگاه برگزار شد.
دیدار نوروزی شورای بسیج کارمندان با ریاست دانشگاه

در ابتدای این دیدار، هادی باباعلیزاده فرمانده پایگاه بسیج کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: حضور شورای بسیج، برای اعلام آمادگی کامل جهت کمک به دانشگاه در همه زمینه ها به خصوص کمک به تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و رشد تولید است.

در ادامه دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از حضور شورای بسیج کارمندان و با تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات گفت: دانشگاه متعلق به شخص خاصی نیست، متعلق به همه است و همه ی ما در خدمت نظام و دانشجو هستیم و جای بسی خوشبختی است که نیرو و بازوی پرتوانی مثل بسیج کارمندان را در کنار مجموعه مدیریتی داریم.

دکتر عزیزالله گنجی اظهار داشت: در روزهای خوش همه مدعی کمک هستند؛ اما آن چه که مهم است حضور در میدان عمل در روزهای سخت است و از زحمات مجموعه بسیج که در همه شرایط در میدان حضور دارند و کمک می نمایند تشکر و قدردانی می کنم.

دکتر عزیزالله گنجی تاکید کرد: همه اعضای مجموعه باید در کنار هم و با اتحاد و همدلی، محیط آرامی را برای فعالیت های علمی فراهم کنند و افزود: کار در محیط دانشگاهی باید همراه با فکر و تدبیر باشد، با بهره مندی از خرد جمعی ریل گذاری ها برای گذر دانشگاه از نسل 2 به دانشگاه های نسل 3 و 4 صورت گرفت. دانشگاه می تواند با تبدیل دانش به فناوری و محصول، هم در راستای رفع نیاز و حل مشکلات جامعه کمک کند و هم باعث رشد تولید و مهار تورم شود.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: بدنه بسیج به صورت خودجوش، بدون چشم داشت و با کنار گذاشتن خواسته های شخصی، اعلام همکاری می نماید و این بسیار مهم و ارزشمند است و باعث عاقبت بخیری است. در واقع عاقبت بخیری به شیوه عملکرد انسان و معامله فرد با خدایش بستگی دارد و بسیار خوشحالم که نیروهایی چون بسیج را در کنار تیم مدیریتی داریم.

در ادامه دکتر حسن امینی راد با قدردانی از تلاش شورای بسیج گفت: در این شرایط، بالا بردن صبر و حوصله و تکریم ارباب رجوع بسیار مهم است و باید با دانشجویان با محبت برادرانه، پدرانه و مادرانه برخورد نمود و امیدواریم این مهم بیش از پیش توسط شورای بسیج به منصه ی ظهور برسد و به دیگران تسری یابد.

گفتنی است این دیدار با بیان نقطه نظرات اعضای شورا پایان یافت.


( ۱ )