مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشکده علوم پایه برگزار شد

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۰۷ کد : ۴۹۷۱ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۰۱
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشکده علوم پایه با حضور معاون آموزشی دانشگاه، رییس دانشکده علوم پایه و مدیران گروه های آموزشی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشکده علوم پایه برگزار شد

دکتر حمید رضا توکلی معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و با قدردانی از زحمات دکتر آگاهی و همچنین با تشکر از دکتر ریواز به جهت قبول مسئولیت گفت: بخش مهمی از مسئولیت دانشگاه بر عهده حوزه آموزش است و برای موفقیت و سرآمدی در این حوزه و ارتقای کیفیت آموزشی، جدیت در کار، نظم و برنامه ریزی دقیق از ضروریات است و ما همچنان از نظرات کارشناسی دکتر آگاهی بهره خواهیم گرفت.

معاون آموزشی دانشگاه با قدردانی از زحمات همکاران دانشکده علوم پایه که به همه دانشجویان دانشگاه خدمات ارائه می دهند اظهار داشت: عمدتا در دوره پساکرونا اساتید نقش مهم و تاثیرگذاری در حل مشکلات روحی روانی دانشجویان دارند و تاثیر مشاوره استاد به دانشجو در بعضی مواقع از تاثیر یک روانشناس هم مهم تر است و بنا براین تاکید ما بر این است تا دانشکده ها موضوع استاد راهنمای آموزشی برای دانشجویان را جدی بگیرند.

در ادامه دکتر عبداله زاده با قدردانی از زحمات دکتر آگاهی گفت: انتظار ما از خانم دکتر ریواز این است که در دانشکده حضور پررنگ تری داشته باشد. حجم مراجعات دانشجویی در این دانشکده بسیار بالاست و پاسخگویی درست و به موقع به ارباب رجوع اعم از همکاران و دانشجویان و ... بسیار مهم است.

دکتر عبداله زاده همچنین تاکید کرد: سطح خدمات دهی و سرویس دهی دانشکده علوم پایه بسیار وسیع است و ما انتظار داریم تا نگاه ویژه ای به این خدمات و فعالیت ها شود.

سپس دکتر آگاهی از همکاری و زحمات همه همکاران تشکر و قدردانی نمود و برای خانم دکتر ریواز آرزوی توفیق کرد.

دکتر ساناز ریواز در ادامه از حسن اعتماد دکتر عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه، دکتر توکلی معاون آموزشی و دکتر عبداله زاده رییس دانشکده علوم پایه تشکر و قدردانی نمود که به ایشان فرصت خدمتگزاری دادند و افزود: امیدوارم بتوانم به این اعتماد پاسخ خوبی دهم و برای دکتر آگاهی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمود و گفت: امیدوارم بتوانیم از تجربیات ارزشمند دکتر آگاهی و همه همکاران  بهره مند گردیم و خدمتگزار خوبی باشیم.

گفتنی است این مراسم با ارائه نظرات مدیران گروه ها ادامه یافت و با اعطای حکم به خانم دکتر ساناز ریواز و با قدردانی از زحمات دکتر آگاهی پایان یافت.


( ۲ )