انتخاب دانشجوی دانشگاه به عنوان بانوی نخبه برگزیده استان مازندران

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۳ کد : ۴۹۴۰ اخبـــار دانشگاه افتخارات
تعداد بازدید:۶۰۸
به گزارش روابط عمومی، رضوانه رمضانی دارابی دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان بانوی نخبه برگزیده استان مازندران انتخاب گردید و از سوی استاندار مازندران با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.
انتخاب دانشجوی دانشگاه به عنوان بانوی نخبه برگزیده استان مازندران

در متن لوح تقدیر چنین آمده است:
انتخاب روز ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) به عنوان روز زن به معنی انتخاب زیباترین، متعالی‌ترین و مقدس‌ترین الگو برای زنان مسلمان، بلکه زنان همه جهان است چه بسیار زنان پرافتخار که با تاسی از وجود نورانی حضرات معصومین به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها توانسته‌اند انوار الهی را بر ظلمات دنیایی تابانده و نیروی مهربانی را بر مدار این کره خاکی به گردش درآورند.
در سالروز میلاد با سعادت و سراسر نور و برکت امّ الائمه، آینه جمال و جلال الهی، فخر زنان مسلمان، طلایه دار فداکاری و پاکدامنی،حضرت زهرای مرضیه(س) که مصادف با ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد و در تکریم و تجلیل پیروان واقعی آن حضرت به پاس تلاش‌ها و توانمندی ها، کسب عنوان بانوی برگزیده را به سرکار عالی تبریک عرض نموده و از درگاه الهی توفیق روزافزونتان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسالت می‌نمایم. امیدوارم در سایه سار توجهات خداوند متعال و رهنمودهای آگاهانه رهبر معظم انقلاب(دام ظله العالی) همواره توفیق، سلامتی و سربلندی قرین راهتان باد.
شایان ذکر است دانشجو رضوانه رمضانی دارای 6 مقاله ISI ، یک مقاله علمی پژوهشی، کتاب و چندین مقاله کنفراسی در ژورنال های معتبر بین المللی می باشد. همچنین ایشان برگزیده طرح شهید وزوایی (دانشجویان مستعد برتر) و طرح شهید احمدی روشن بنیاد ملی نخبگان نیز هستند.
روابط عمومی، کسب این افتخار ارزشمند را به سرکار خانم رمضانی دارابی و خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل تبریک می گوید.


( ۶ )