نشست اعضای شورای صنفی کارمندان با رییس دانشگاه

۱۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۳ کد : ۴۹۱۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۶۳
نشست اعضای شورای صنفی کارمندان با رییس دانشگاه

به گزارش روابط عمومی، جلسه شورای صنفی کارمندان با دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار گردید.
در ابتدای جلسه مهندس مجید طاهرنژاد دبیر شورای صنفی کارمندان ضمن تشکر از ریاست دانشگاه و قدردانی از حضور اعضاء و اعتماد کارمندان به ارائه گزارشی از عملکرد شورا و روند برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورای صنفی پرداخت و گفت: خواست خداوند، حمایت همه جانبه ریاست دانشگاه و حسن اعتماد کارمندان سبب شد تا این شورا در سه دوره به فعالیت های صنفی خود ادامه دهد و سعی کردیم تا همواره به مسایل و مشکلاتی بپردازیم که جنبه عمومی و صنفی داشته باشد و هم انتظارات مسئولین را به کارمندان انتقال دهیم.
مهندس طاهرنژاد  افزود: برقراری ارتباط مؤثر و تنگاتنگ با کارمندان و مسئولین و مشورت با جمع و بهره مندی از خرد جمعی و توکل به خدا و حس مسئولیت پذیری از جمله شاخصه های این شوراست.
وی با قدردانی از اعضای پیشین این شورا، از همه کسانی که اعلام کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات شورا نمودند تشکر نمود.
در ادامه دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هم با قدردانی از اعضای شورا که پذیرای مسئولیت شدند گفت: یکی از سیاست های دانشگاه این است که آن چه را که می تواند در چارچوب قانون و مقررات و توانمندی ها برای مجموعه همکاران انجام دهد، دریغ ننماید.
دکتر واثقی امیری ضمن بیان این که شورای صنفی کارمندان از نظر دانشگاه معتبر است افزود: این شورا می تواند ظرفیت سازی کند و هم بر اساس ظرفیت ها و منابع موجود و ماموریت های دانشگاه، مسایل صنفی کارمندان را پیگیری نماید.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: معتقدیم که شورای صنفی می تواند باعث ارتقای دانشگاه، ایجاد آرامش در بین کارمندان، اغنای مدیران شود،  در جاهایی که چالش وجود دارد، همواره باید سعی شود تا با گفتمان و تبادل نظر ایجاد تعامل کنیم و این شورا نباید یک طرفه عمل کند، بلکه باید حلقه ارتباطی بین کارمندان و مسئولین باشد،  و بر مسایل، قوانین و مقررات اشراف کامل داشته باشد و در راستای احقاق حقوق کارمندان همکاری نماید.
در ادامه اعضای شورا  در زمینه موضوعاتی از قبیل بیمه تکمیلی درمان کارکنان، موضوع همسانسازی، امور رفاهی کارمندان، در نظر گرفتن اتاقی برای کانون بازنشستگان و ...به ارائه نظراتشان پرداختند.