برگزاري جلسه آشنايي با مقررات و سامانه هاي آموزشي و كلاس هاي مجازي دانشگاه ويژه نودانشجويان

۱۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۷ کد : ۴۹۰۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۱۷
برگزاري جلسه آشنايي با مقررات و سامانه هاي آموزشي و كلاس هاي مجازي دانشگاه ويژه نودانشجويان

به گزارش روابط عمومي، به منظور آشنايي دانشجويان نوورود مقطع كارشناسي با مقررات و سامانه‌هاي آموزشي(گلستان) و كلاس هاي مجازي (ويانا) دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، جلسه‌ مجازي با حضور معاون آموزشي، مديران ادارات تحصيلات تكميلي و آموزش، رييس گروه آموزش‌هاي آزاد و مجازي و كارشناسان مربوطه روز چهارشنبه 14 مهر 1400برگزار گرديد.

 در اين جلسه كه بيش از 500 دانشجو حضور داشتند، ابتدا دكتر بهرام نوايي نيا معاون آموزشي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ضمن عرض خيرمقدم به دانشجويان نوورود و تبريك قبولي، به پاره اي از قوانين و مقررات مهم آموزشي دانشگاه اشاره كرد و گفت: برنامه ريزي دقيق، مطالعه مستمر، حضور منظم و فعال در كلاس و مشاركت مؤثر در بحث ها، اشراف كامل بر قوانين آموزشي سبب موفقيت بيش از پيش شما عزيزان و طي مدارج علمي در مقاطع تحصيلي بالاتر مي گردد.

در ادامه از سوي مديران، مجموعه اي از مقررات آموزشي ارائه گرديد و توضيحاتي در خصوص نحوه استفاده از سامانه گلستان و سامانه ويانا، نحوه برگزاري كلاس‌هاي برخط و برون خط و چگونگي برگزاري آزمون‌ ها داده شد.

 لازم به ذكر است كه جلسه رسمي معارفه دانشجويان نوورود با اطلاع‌رساني قبلي و با حضور مسئولين دانشگاه و كليه دانشجويان نوورود بطور مجازي برگزار خواهد شد.