تجاري سازي دو محصول جديد مؤسسه رويان صنعت طبرستان مستقر در مركز رشد فناوري دانشگاه

۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۵ کد : ۴۸۸۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۳
تجاري سازي دو محصول جديد مؤسسه رويان صنعت طبرستان مستقر در مركز رشد فناوري دانشگاه

به گزارش روابط عمومي، پژوهشگران مؤسسه رويان صنعت طبرستان مستقر در مركز رشد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، دو محصول جديد را تجاري­ سازي و وارد بازار كردند. مؤسسه رويان­ صنعت طبرستان از سال گذشته  اقدام به طراحي نهايي و توليد دو دستگاه آناليزور حرارتي با نام تجاري RST-Temp Analyzer و دستگاه دزدگير هوشمند با نام تجاري RST-Car GPS نموده است.

 

مهندس افرا وحيدي شمس، معاون تحقيق و توسعه مؤسسه در مورد دستگاه آناليزور حرارتي گفت: اين دستگاه قابليت اندازه‌گيري دماي مواد حين فرآيندهاي ذوب، انجماد، تركيب و تبخير را در يك بازه زماني مشخص دارد و علاوه بر آن اندازه‌گيري‌هاي خود را در قالب نمودارهاي تغيير دما، با توجه به نوع سنسور اندازه‌ گيري تحليل مي‌نمايد.

اين دستگاه در حال حاضر با توجه به قابليت هاي صنعتي خود به ويژه كاليبراسيون در حال تكميل مراحل فروش به برخي كارگاه هاي صنعتي و مؤسسات آموزشي است. قيمت اين محصول نيز در قياس با نمونه تايواني موجود در بازار 75 درصد و در مقايسه با نمونه داخلي، نزديك به 30 درصد ارزان‌تر است.

همچنين مهندس محمد فرج الهي، معاون فني و پشتيباني مؤسسه رويان صنعت طبرستان قابليت‌هاي دستگاه دزدگير هوشمند را به صورت زير تشريح كرد:

                قابليت تشخيص و نمايش دقيق موقعيت مكاني خودرو

                ارسال هشدار به صاحب خودرو در صورت وارد شدن ضربه

                روشن شدن غيرمجاز وسيله‌ نقليه و حتي حركت كردن آن

                حركت با سرعت غيرمجاز

                جدا شدن دستگاه جي‌پي‌اس

                كم شدن باطري اضطراري داخل جي‌پي‌اس

                امكان خاموش كردن وسيله‌ي نقليه از راه دور در هنگام سرقت خودرو از طريق پيامك

                وجود اپليكيشن ارتباطي براي عدم امكان روشن كردن مجدد خودرو مگر با اجازه صاحب خودرو.

مهندس فرج الهي در ادامه افزود: اين دستگاه قابل‌نصب بر روي كليه خودروها است و در آينده نزديك نمايندگي‌هاي مورد تأييد موسسه جهت نصب از طريق وب‌سايت مؤسسه به نشاني www.royansanat.ir معرفي خواهند شد. همچنين قيمت اين محصول در قياس با ساير نمونه‌هاي موجود در بازار رقابتي، ارزان‌تر است.

روابط عمومي دانشگاه توليد اين محصولات كاربردي را به پژوهشگران شركت و مركز رشد فناوري دانشگاه تبريك مي گويد.

گفتني است متقاضيان محصول مي توانند از طريق مراجعه به مركز رشد دانشگاه و يا كانال هاي ارتباطي زير براي ثبت درخواست خريد اقدام نمايند:

09379557948

www.royansanat.ir