مراسم تجليل از كارمندان نمونه دانشگاه برگزار شد

۰۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰ کد : ۴۸۶۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۶۶
مراسم تجليل از كارمندان نمونه دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومي، به مناسبت گراميداشت هفته دولت و روز كارمند، مراسم تجليل از كارمندان نمونه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با حضور رييس دانشگاه، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و معاون ايشان، قائم مقام رييس، معاون اداري مالي، رييس شوراي صنفي كارمندان و كارمندان نمونه برگزار شد.  
دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با گراميداشت هفته دولت و تبريك روز كارمند گفت: ما قدردان همه خدمتگزاران نظام اسلامي و كساني در راستاي اعتلا، توسعه، رشد و شكوفايي كشور مي كوشند هستيم.
وي با بيان اين كه ما همواره سعي كرديم تا همه اركان دانشگاه اعم از دانشجويان، اساتيد و كارمندان در يك تراز ببينيم افزود: دانشگاه دستيابي به موفقيت هاي ارزشمند و بي نظير ملي و بين المللي خودش را مرهون تلاش و زحمات بي بديل همه اعضاي مجموعه مي باشد.
دكتر واثقي اميري تاكيد كرد: از اصلي ترين وظايف اداري، انساني و اسلامي ما در محيط شغلي تكريم ارباب رجوع است و به نظرم تكريم ارباب رجوع دو مؤلفه اصلي دارد كه عبارت اند از خوشرويي و ارائه خدمات درست كه اگر به آن ها توجه شود رضايتمندي مشتري و در جه ي بالاتر رضايت خداوند را به همراه دارد.
رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: انتخاب كارمند نمونه از بين كارمندان كوشا، منضبط، توانمند و با مسئوليت، كاري بسيار دشوار است كه همواره سعي شد بر اساس دستورالعمل معين و بسيار دقيق صورت گيرد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه با عرض تعزيت ايام عزداري امام حسين (ع) و با اداي درود و سلام به ارواح پرفتوح شهدا و امام شهدا و سردار دل ها شهيد حاج قاسم سليماني به روايتي از امام صادق (ع) اشاره كرد كه فرمودند:« اگر خداوند نسبت به كسي اراده خير كرده باشد، محبت امام حسين (ع) را در دل او قرار مي دهد.»
وي با گراميداشت هفته دولت و قدرداني از  زحمات و تلاش هاي ارزشمند كارمندان و اعضاي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: بزرگترين سرمايه هاي يك انسان، اخلاق خوب، رفتار نيكو و دست و زبان و قلب گره گشاي اوست و به فرموده پيامبر اكرم (ص) محبوب ترين خلق در پيشگاه خداوند كسي است كه نفع او به مردم از همه بيشتر باشد.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني در اهميت موضوع رسيدگي به امور مردم و گره گشايي از مشكلات مردم به سخني از آيت ا... فاضل لنگراني اكتفا نمود كه فرمود:« من 50 سال است كه دارم اسلام مي خوانم و يكبار مي خواهم خلاصه اش را براي شما بيان نمايم: واجباتت را انجام بده و به جاي مستحبات تا مي تواني به كار مردم برس. اگر در قيامت كسي شما را مورد بازخواست قرار داده است بگو فاضل گفته است.»
سپس دكتر رسولي معاون اداري مالي دانشگاه با تبريك هفته دولت و روز كارمند و با قدرداني از زحمات كارمندان در شرايط سخت و استثنايي كرونايي گفت: معيشت كارمندان به خصوص در دولت هايي كه سرمايه اصلي متكي به نفت است همواره با مشكل روبرو است و افزايش تورم باعث بروز مشكلات در زندگي شان مي شود.
وي با اشاره به موضوعاتي از قبيل پرداخت معوقات افزايش 50  درصد حقوق و موضوع همسان سازي اظهار داشت: همواره تلاش مي كنيم تا در مقايسه با سال هاي گذشته ، تسهيلات و رفاهيات كارمندان را افزايش دهيم و به عنوان مثال مبلغ وام كارمندان دانشگاه نسبت به سال قبل 50 ميليون تومان افزايش داشته است.
دكتر رسولي به نتايج نظرسنجي از كارمندان در زمينه بيمه تكميلي اشاره كرد و افزود: كاركنان از عملكرد بيمه رضايتمندي نسبي اي داشتند و البته به نواقصاتي هم اشاره كردند كه انشاالله در قراردادهاي بعدي حتما لحاظ خواهد شد.
در ادامه از كارمندان و مديران نمونه دانشگاه تجليل به عمل آمد كه اسامي آن ها در ذيل آمده است:
كارمندان نمونه: خانم ها سيده بهاره سيدين، زهره قلي زاده و آمنه سليماني و آقايان رضا كاظمي حاجي، محمد علي اكبرتبار، علي نمازي، عسكري داداشي درزي، علي ولي زاده، سيد صالح موسوي، سيد محسن محمدي و عزيزاله طاهري نژاد.
مديران نمونه: آقايان احمد طاهري، محمد مجيدي، سيد حسين حسني و حسين عليزاده.