برگزاري مراسم اختتاميه اردوي كارورزي مهندسي نقشه‌برداري

۰۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۱ کد : ۴۸۶۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۴
برگزاري مراسم اختتاميه اردوي كارورزي مهندسي نقشه‌برداري

به گزارش روابط عمومي، مراسم اختتاميه اردوي كارورزي تابستان 1400 دانشجويان رشته مهندسي نقشه‌برداري دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل پس از يك دوره 4 هفته­ اي در تاريخ 5 شهريور به‌ صورت مجازي در سامانه مديريت يادگيري الكترونيكي برگزار گرديد. اردوي كارورزي يكي از دروس تخصصي رشته مهندسي نقشه‌برداري با هدف مرور كلي بر مطالبي است كه رويكردي اجرايي و تجربي دارند و با تمرين عملي مهارت‌هاي مورد انتظار از يك مهندس نقشه‌بردار، در اين واحد درسي همراه است.

دكتر عباس كياني سرپرست اردوي كارورزي با بيان اين كه اين اردو سمبل ارتباط با صنعت رشته ­نقشه‌برداري است و به عنوان يك دوره­ي آموزشي فشرده جهت مهارت آموزشي دانشجويان در بدو ورود به بازار كار به شمار مي‌رود، افزود: در اردو كارورزي، دانشجويان با 14 حوزه­ي تخصصي به مدت 28 روز آشنا شدند، درعين‌حال به علت پاندمي كوويد-19 سعي شد تا در زمان‌بندي و ارائه مباحث دروس در اردوي كارورزي، متناسب با شرايط حاضر تغييراتي ايجادشده و تا ضمن حفظ ساختار عملي دروس، امكان ارائه آن‌ها به‌صورت مجازي نيز فراهم گردد.

وي افزود در مراسم اختتاميه علاوه بر سخنراني اعضاي هيئت علمي و مسئولين مربوطه، از يك شركت دانش­ بنيان برتر در سطح ملي نيز دعوت شد تا در زمينه­ ي گام‌هايي براي كارآفريني و ايجاد كسب و كارهاي دانش بنيان در بدو ورود به بازار كار سخنراني داشته باشد. در ادامه جلسه پرسش و پاسخ دانشجويان از مدير عامل اين شركت جهت كسب تجربيات و راه كارهايي جهت آغاز به كار در فعاليت‌هاي دانش بنيان صورت پذيرفت.

در پايان دكتر كياني از كيفيت بسيار بالاي اردوي كارورزي دانشگاه صنعتي نوشيرواني در مقايسه با ساير دانشگاه­ ها خبر داد و گفت: اين موفقيت را مرهون حمايت همه جانبه مسئولين دانشگاه و دانشكده مهندسي عمران، زحمات خالصانه اساتيد و تلاش و جديت دانشجويان هستيم.

گالري تصاوير خبر