تقدير معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از رياست دانشگاه

۰۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۸ کد : ۴۸۶۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۶۸
تقدير معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم از رياست دانشگاه
به گزارش روابط عمومي، دكتر غلامرضا غفاري معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، طي نامه اي از تلاش و حمايت هاي مؤثر دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل از مجموعه فرهنگي و اجتماعي دانشگاه در چهار سال اخير تشكر و قدرداني نمود.
در متن نامه چنين آمده است:
بي گمان خدمت به نهاد علم و نظام آموزش عالي كشور كه سهم بي بديلي در توسعه همه جانبه در ساحت هاي علمي، اجتماعي و فرهنگي دارد؛ جايگاه ممتازي در فعاليت حرفه اي و فرهنگي - اجتماعي صاحبان انديشه و خرد دارد. از اين رو وظيفه خود مي دانم از تلاش و حمايت هاي مؤثر جنابعالي از مجموعه فرهنگي و اجتماعي دانشگاه در چهار سال اخير، كه از حيث موضوعات و مسائل مربوط به آن ظرايف، سختي و حساسيت هاي ويژه خود را داشته و دارد، نهايت سپاس و قدرداني را داشته باشم.
اميدوارم با اتكال به قدرت الهي؛ تلاش عالمانه و خستگي ناپذير خود همچنان در عرصه دانش و تحقق توسعه پايدار و موزون نقش آفرين؛ و افق هاي تازه تري را براي نظام جمهوري اسلامي گشوده و براي ملت بزرگ اين سرزمين كهن اعتماد ساز و اميد آفرين باشيد. سعي و همت شما را ارج نهاده و از خداوند بزرگ تن درستي و دوام توفيقات را آرزو دارم.
جهت مشاهده تقدير نامه كليك كنيد