پيام مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه براي مشاركت حداكثري در انتخابات

۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۰:۴۶ کد : ۴۸۱۴ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۸
پيام مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه براي مشاركت حداكثري در انتخابات
به گزارش روابط عمومي، حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، براي مشاركت حداكثري ملت شريف ايران در انتخابات و انتخاب اصلح، پيامي را صادر نمود كه متن آن به شرح ذيل است:

بسم الله الرحيم

نعمت انقلاب اسلامي در ايران عزيزمان، نعمتي بسيار بزرگ است كه خداوند متعال به ملت شريف و بابصيرت ما عنايت فرموده است.
إقامه دين و حفظ اتحاد در ايجاد يك ملت خداباور، سفارش خداوند متعال به همه پيامبران صاحب كتاب و شريعت عليهم السلام بود.
تجلي تحقق آرزوي همه خدا باوران عالم، براي تشكيل يك حكومت اسلامي، در اراده پولادين ملت شريفمان با معماري بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، به ثمر نشسته است.
اكنون كه باعزت و سربلندي، گام در چله دوم انقلاب اسلامي نهاديم، اميد همه مظلومان و محرومان جهان به ملتي است كه قله هاي بزرگي از موفقيت و استقلال را فتح نموده است و آماده تشكيل تمدن نوين اسلامي است.
رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ايران، حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي دامت بركاته، همگان را به شركت پرشور و حداكثري در انتخابات پيش رو فرا خوانده است، لذا از همه اقشار جامعه انتظار مي رود در اين پيچ تاريخي حساس، محاسبات و معادلات پيچيده استكبار جهاني و دشمنان بشريت را با حضور دشمن شكن خود، باطل نموده و با انتخاب رئيس جمهور اصلح، با اقتدار، گام دوم انقلاب را طي نمايد.
در محضر خداوند متعال، ارواح طيبه انبياء و اولياء عليهم‌السلام و شهداي گرانقدر، با ولي امر مسلمين جهان، پيمان مي بنديم كه تا آخرين نفس، پاسدار ارزشهاي اسلامي و آرمانهاي انقلاب اسلامي عزيزمان باشيم.
ان شاءالله تعالي.