بيانيه هيئت رئيسه، نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و بسيج اساتيد دانشگاه در محكوميت حملات ددمنشانه رژيم كودك‌كش صهيونيستي به نوار غزه

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۷:۴۰ کد : ۴۷۹۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۷۹

بسم رب الشهدا والصديقين

بار ديگر رژيم خون آشام و كودك كش صهيونيستي در سكوت مجامع به ظاهر مدافع حقوق بشر با به خاك و خون كشيدن مسلمانان مظلوم غزه كه از كودك سه ساله تا مردان و زنان كهنسال و بي دفاع را در بين شهداي خود جاي داده بود؛ اين پيام را به جهانيان و بويژه مسلمين و آزادگان پهنه گيتي مخابره كرد كه اين غده سرطاني را بايد از صحنه روزگار محو نمود.

بديهي است اين حركت ديوانه وار رژيم صهيونيستي بيش از آنكه صحنه نمايش قدرت باشد، بيانگر عجز و ناتواني اين رژيم و بحران عميقي است كه در برابر قدرت و عظمت مقاومت و غافلگيري هاي دلاورمردان مقاومت با آن مواجه است.

از سوي ديگر، سكوت و بي‌تفاوتي حاكمان كشورهاي عربي و مدعيان حقوق بشر به ويژه شوراي امنيت سازمان ملل در قبال اين جنايت ها بار ديگر رفتار متناقض و دوگانه آنان با مسائل را آشكار كرد كه چگونه به دنبال عادي سازي رفتار وحشيانه صهيونيست‌ها در منطقه هستند.

 ما، دانشگاهيان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، ضمن ابراز همدردي با مردم بي دفاع و مظلوم فلسطين و تجليل از ايستادگي و مقاومت مردم غزه، اين جنايات را به شدت محكوم كرده و از مجامع بين المللي، قاطعانه انتظار داريم، عوامل جنايتكار رژيم صهيونسيتي را مورد تعقيب و محاكمه قرار دهند.

بي شك وعده الهي، محقق خواهد شد و مظلومان، داد خود را از ستمگران خواهند گرفت.

ان شاءالله تعالي والسلام علي من اتبع الهدي