پيام رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت عيد نوروز

۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۶ کد : ۴۷۴۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۲
پيام رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت عيد نوروز
به گزارش روابط عمومي، دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به مناسبت حلول سال نو و عيد باستاني نوروز، پيام تبريكي را صادر نمود كه متن آن به شرح ذيل است:

به نام خالق هستي

شادي ‌ها و كامروائي ‌ها همراه با تلخي ‌ها و ناكامي ‌ها قرين هميشگي انسان ‌ها در هميشه تاريخ بوده ‌ است. سال 1399 كه اكنون نفس ‌هايش به شماره افتاده، سكوي نخست تلخ ‌ ترين سال در ميان سال ‌ هاي اخير را به خود اختصاص داده و دردها و رنج ‌ هاي بسياري را در حافظه تاريخي ملت ما بارگذاري كرده است. مهمان ناخوانده كرونا همراه با تحريم ‌هاي ظالمانه، توان ملت ما را به تحليل برده و سنگيني سقف معيشت رنج مضاعفي را بر شانه ‌هاي ملت تحميل كرده است. اين ويروس، زنگ ِ خانه صدها هزارتن از هموطنان ما را به صدا در آورد و دهها هزار تن را به كام مرگ كشاند. خالصانه سپاسگزار كادر پزشكي سراسر كشور هستم كه از آغاز اين بلاي خانمان ‌سوز براي رهايي بيمارانِ گرفتار، بي ‌وقفه و شبانه ‌ روزي در تلاش بوده و هستندح . دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به عنوان عضوي از جامعه بزرگ ايران از دردهاي اين سال در امان نبوده و سيلي رنج ‌ هاي بسياري را بر چهره حود لمس كرده است. در 19 فروردين امسال بود كه شراره هاي آتش ِ هجران ِ دوست و همكار ارجمند ما دكتر محمدرضا داودي عضو هيات علمي دانشكده مهندسي عمران خانه دل را به آتش كشيد و دانشگاهيان را بر سفره ماتم نشاند. در شرايطِ سخت و نفسگير سال 99 نخستين و مهمترين هدف ما حفظ سلامتي و دور نگه داشتن مجموعه از آسيب اين بيماري بوده است، تا به ياري خدا از اين بحران عبور نماييم. براي برآوردن اين منظور چاره ‌اي جز تعطيلي كلاس ‌ هاي حضوري درس نبوده است، اما تلاش پيوسته اعضاي محترم هيات علمي و كاركنان عزيز دانشگاه اجازه نداد تا چراغ آموزش و پژوهش، براي لحظه ‌ اي خاموش گردد. با تلاش همه جانبه ساختار محكم و پايدار كلاس ‌هاي مجازي شكل گرفت و كلاس ‌هاي درس بر بستر فضاي مجازي ارائه گرديد و انجام امو پژوهشي با رعايت شيوه ‌ نامه ‌ هاي بهداشتي ادامه يافت. مجموعه اين تلاش ها باعث شد تا در اين سال ِ بحراني، علي ‌رغم همه سختي ‌ ها، دانشگاه راه خود را در مسير رشد و بالندگي ادامه دهد.
و اما اكنون در ساعات پاياني سال 1399 از خداوند رحمان و رحيم مي ‌خواهم تا همه ما را از آسيب بيماري كرونا در امان نگه دارد، غبار اندوه و رنج را از چهر ه ملت ما بشويد و شادي و نشاط را مهمان خانه دل ‌ هايشان گرداند. دعا مي كنم تا با تلاش و تدبير مسئولان كشور، مشكلات مرتفع و سال 1400 سال تلاش و تندرستي همراه با رفاه و آسايش براي ملت ما باشد. نوروز 1400 هجري خورشيدي را به همه هم ‌ ميهنان ارجمندم صميمانه تبريك گفته، سالي سرشار از آرامش و نشاط را براي همه آرزومندم.