تصويب بودجه مورد تقاضاي دكتر كريمي فيروزجايي براي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۱ کد : ۴۷۴۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۳
تصويب بودجه مورد تقاضاي دكتر كريمي فيروزجايي براي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل
به گزارش روابط عمومي، دكتر عليرضا منادي رييس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي طي نامه اي به دكتر علي كريمي فيروزجايي نماينده مردم شهرستان بابل و عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي، از تصويب بودجه مورد تقاضاي ايشان به دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشي و مدارس حوزه انتخابيه ايشان علاوه بر آن چه كه در لايحه دولت آمده بود خبر داد كه متن آن به شرح ذيل است:

نظر به نقش كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري در جمع بندي بودجه سالانه مراكز آموزشي و پژوهشي و مدارس كشور در قانون بودجه و با بررسي هاي به عمل آمده و حسب تقاضاي جنابعالي، مبالغ زير به دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشي و مدارس حوزه انتخابي ه جنابع ا لي، علاوه بر آن چه كه در لايحه دولت آمده بود ، تصويب شد.

شايان ذكر است به پيشنهاد دكتر علي كريمي فيروزجايي نماينده شهرستان بابل در مجلس شوراي اسلامي، مبلغ 566 / 72 ميليارد ريال براي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل علاوه بر آن چه كه در لايحه دولت آمده بود ، تصويب شد.
گفتني است دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل نيز طي نامه اي از دكتر علي كريمي فيروزجايي نماينده شهرستان بابل در مجلس شوراي اسلامي به جهت تقاضاي اين بودجه براي دانشگاه قدرداني نمود كه متن آن به شرح ذيل است:
به يقين تحقق اهداف و پيشرفت آموزش عالي استان مرهون تلاش و كوشش جامعه دانشگاهي و همراهي و همدلي نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و مديران استان مي‌باشد. برخود لازم مي‌دانم از حسن نظر و پيگيري حضرتعالي در خصوص افزايش اعتبار بودجه سال 1400 دانشگاه، تشكر و قدرداني مي نمايم.
رجاي واثق دارم با همكاري و پشتيباني نمايندگان و مديران محترم استان، دانشگاه مي‌تواند در سال 1400 نيز همانند سال هاي اخير، در راستاي ماموريت و برنامه راهبردي خود، به موفقيت هاي علمي چشمگير در سطح بين المللي و حل مشكلات منطقه‌اي و ملي، دست يابد.