برگزاري نشست هم انديشي اساتيد

۲۵ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸ کد : ۴۷۴۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۶
برگزاري نشست هم انديشي اساتيد

به گزارش روابط عمومي، نشست هم انديشي اساتيد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با موضوع: «بررسي جريانات انحرافي در مهدويت با رويكرد مدعيان دروغين معاصر » با حضور حجت الاسلام دكتر نصوري به صورت وبيناري توسط دفتر هم انديشي دانشگاه برگزار گرديد.

در ابتداي جلسه رياست دانشگاه دكتر واثقي اميري و مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسيني ضمن عرض خير مقدم به حاضرين از حجت الاسلام و المسلمين دكتر نصوري بابت قبول دعوت تقدير و تشكر كردند و در ادامه حجت الاسلام دكتر نصوري، معاون تبليغ و ارتباطات مركز تخصصي مهدويت، با اشاره به فعاليت كاذب و جريان‌هاي انحرافي نوظهور گفت: بيشترين فريب خوردگان در زمينه عرفان‌هاي نوظهور و مهدويت، بانوان و بيشترين فريب دهندگان نيز، مردان هستند.

وي گفت: عدم نظارت بر محتواي كتب مهدوي باعث شد بعضا استنادات آثار به روايات غير معتبر و غيرمستند باشد و اين چنين تطبيق هاي ناروا به ويژه در حوزه علائم ظهور و نيز نگاه هاي اشتباه به امام زمان (عج) رايج شود. در بخش ديگري از سخنان اشاره كرد كه آمادگي براي ظهور و تمدن سازي وقتي محقق مي شود كه فرهنگ جامعه به سمت اصلاح در حركت باشد. اگر همه براي اصلاح و تحول فرهنگي در جامعه منتظر، همت كنيم، مي‌توان مدعي زمينه‌سازي براي ظهور باشيم.

 گفتني است اين جلسه با پرسش و پاسخ به پايان رسيد.