برگزاري مراسم توديع و معارفه مدير پژوهشي دانشگاه

۲۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۶ کد : ۴۶۸۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۸
برگزاري مراسم توديع و معارفه مدير پژوهشي دانشگاه
به گزارش روابط عمومي، مراسم توديع و معارفه مدير پژوهشي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با حضور رياست دانشگاه، قائم مقام رييس ، معاون پژوهش و فناوري و تعدادي از مديران و كاركنان اين حوزه برگزار شد.
دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين مراسم با عرض خيرمقدم و تسليت ايام شهات حضرت فاطمه(س ) از زحمات و فعاليت هاي دكتر حسيني پور در مدت تصدي مديريت پژوهشي دانشگاه تشكر و قدرداني نمود و گفت: انجام امور اجرايي در كنار فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي باعث افتخار است و به عنوان يك وظيفه بايد به آن نگاه داشت و استقبال نمود.
وي ضمن بيان اين كه دانشگاه خانه دوم ما است افزود: تا دانشگاه هست فعاليت ها ادامه دارد و همه مكلف اند در جايي كه امكان ياري دارند كمك نمايند و هر كس به دانشگاه خدمت كند در اصل به كل مجموعه و از جمله به خودش خدمت نموده است.
دكتر واثقي اميري همچنين از حسن استقبال و پذيرش مسئوليت دكتر سروري تشكر و قدرداني نمود و اظهار داشت: ايشان همچنين فعاليت هاي مؤثري را در راستاي مبارزه با ويروس كرونا انجام داده اند و اميدوارم با پيگيري هاي مستمر و جدي در پيشبرد اهداف و رويكردهاي وزارت علوم و دانشگاه موفق باشند.
در ادامه دكتر فرهادي معاون پژوهش و فناوري از زحمات مؤثر دكتر حسيني پور در دستيابي به توفيقات ارزشمند پژوهشي دانشگاه در سال هاي اخير تشكر و قدرداني نمود و افزود: ايشان فردي با خصوصيات اخلاقي نيكو و روحيه همكاري بالا هستند و همچنين از دكتر سروري به جهت قبول مسئوليت تشكر كرد و گفت: ايشان نيرويي جوان، دقيق، منضبط و با برنامه هستند. براي رسيدن به هدف همه بايد ياري كنند و اميدواريم با حركت هاي جديد و افكار جديد شاهد نتايج درخشان براي دانشگاه باشيم.
در دامه دكتر حسيني پور از زحمات همكاران تشكر و قدرداني نمود و دكتر سروري نيز از حسن اعتماد رياست دانشگاه تشكر نمود.
گفتني است اين مراسم با قدرداني از زحمات دكتر حسيني پور و اعطاي حكم به دكتر سروري به پايان رسيد.