برگزاري مراسم توديع و معارفه رؤساي دانشكده علوم پايه و مهندسي شيمي

۲۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۲ کد : ۴۶۵۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۱
برگزاري مراسم توديع و معارفه رؤساي دانشكده علوم پايه و مهندسي شيمي

به گزارش روابط عمومي، مراسم توديع و معارفه رؤساي دانشكده علوم پايه و مهندسي شيمي با حضور رياست دانشگاه، قائم مقام رييس، معاونين اداري مالي و آموزشي و چند تن از اعضاي هيات علمي دانشكده علوم پايه و مهندسي شيمي برگزار شد.

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با عرض خيرمقدم و قدرداني از فعاليت هاي دو ساله دكتر عزيزاله باباخاني رييس دانشكده علوم پايه و دكتر سيد رضا شعبانيان رييس دانشكده مهندسي شيمي، از حضور حداكثري اعضاي هيأت علمي دو دانشكده در انتخابات تشكر كرد.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل از كساني كه اعلام آمادگي براي كانديداتوري انتخابات نموده اند و همچنين دكتر حسين عبدالله زاده و دكتر مجيد پيروي به جهت قبول مسئوليت تشكر و قدرداني نمود و گفت: كساني كه مسئوليت مي پذيرند بر مجموعه منت مي نهند، زيرا مسئوليت مستلزم صرف وقت و حضور بيشتر، پيگيري مستمر مسايل و فعاليت وسيع تر است.

دكتر واثقي اميري اظهار داشت: براي رسيدن به يك هماهنگي، انسجام بيشتر، وحدت رويه، هم افزايي و بهره مندي از خرد جمعي تصميم گرفتيم تا رييس دانشكده با انتخاب اعضاي هيات علمي دانشكده ها مشخص شود؛ اين شيوه انتخاب، حاصل و برآيند موفقي است. فرد با علاقه و اقبال عمومي مسئوليت مي پذيرد و همچنين موفقيت بدون مشاركت همه اعضاي مجموعه امكان پذير نيست؛ لذا مديريت بايد به گونه اي صورت بگيرد كه از توانمندي ها و پتانسيل همه اعضا در راستاي پيشبرد سياست هاي دانشگاه بهره گرفت و بعد از اتمام انتخابات فرد منتخب، رييس كل دانشكده است، منافع عمومي را مد نظر داشته باشد و قطبي بندي و گروه بندي معنايي ندارد.

 در ادامه دكتر عزيزا... باباخاني رييس سابق دانشكده علوم پايه با تشكر و قدرداني از رياست دانشگاه، معاون آموزشي و مديران دانشكده به ارائه گزارشي از عملكرد دانشكده از جمله مديريت در تجهيز ساختمان خيام، كسب مجوز رشته دكتري و... پرداخت و گفت: صبوري، جلب اعتماد عمومي، مشاوره با مسئولين و استفاده از نظر جمعي در تصميم گيري ها و ... از لازمه هاي كار مديريتي است.

سپس دكتر شعبانيان ضمن ارائه گزارش عملكرد، از رياست دانشگاه، معاون آموزشي و همكارنش در دانشكده مهندسي شيمي قدرداني نمود.

 در ادامه دكتر حسين عبدالله زاده رييس دانشكده علوم پايه با قدرداني از همكاران و حسن اعتماد رياست دانشگاه گفت: ايجاد سيستم پويا و كارآمد، تدوين سند توسعه دو يا چهارساله، توسعه تحصيلات تكميلي و ايجاد پل ارتباطي با ديگر دانشكده ها از طريق ايجاد رشته هاي بين رشته اي، از جمله برنامه هاي ايشان است.

همچنين دكتر مجيد پيروي رييس دانشكده مهندسي شيمي با قدرداني از همكاران و اعتماد رياست دانشگاه گفت: وحدت رويه، وفاق و همدلي لازمه موفقيت در هر كاري است و نگاه به سويه و شفافيت در مديريت ضروري است.

گفتني است اين مراسم با قدرداني از رؤساي سابق و اهداي حكم به دكتر عبدا... زاده و دكتر پيروي به پايان رسيد.

گالري تصاوير خبر