نشست رياست دانشگاه با فرمانده پايگاه دريايي ثامن الحجج (شمال كشور)

۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۶ کد : ۴۶۵۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۳
نشست رياست دانشگاه با فرمانده پايگاه دريايي ثامن الحجج (شمال كشور)

به گزارش روابط عمومي، نشست رياست دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با ناو سالار يكم محمد باقري فرمانده پايگاه دريايي ثامن الحجج (شمال كشور) در دفتر رييس دانشگاه برگزار شد.

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين نشست با عرض خيرمقدم و قدرداني از حضور فرمانده پايگاه دريايي ثامن الحجج (شمال كشور) در دانشگاه گفت: يكي از سياست هاي مهم دانشگاه همكاري با مجموعه هاي مختلف خارج از دانشگاه در راستاي هم افزايي است و ظرفيت دانشگاه؛ نيروي انساني نخبه با توانمندي و پتانسيل بالا در رشته هاي مختلف، امكانات و تجهيزات آزمايشگاهي و كارگاهي و ... است كه با توجه به وظايف و مأموريت هاي سازماني و اسناد بالادستي فعاليت مي نمايد.

وي ضمن تاكيد بر علاقه مندي و توجه ويژه دانشگاه به انجام پروژه هاي تقاضا محور گفت: پرداختن به تحقيقات و پژوهش هاي كاربردي در كنار حركت در مرز دانش يك ضرورت است و دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل فعاليت ها و پروژه هاي مهمي را در زمينه هاي مختلف به انجام رسانده است.

دكتر واثقي اميري ضمن بيان لزوم انعقاد يك تفاهم نامه في مابين اظهار داشت: براي اين همكاري لازم است نياز ها و اولويت هاي سازماني پايگاه دريايي مشخص شود و در اين راستا دانشگاه محققان و پژوهشگران مرتبط با موضوعات مورد نظر را براي همكاري معرفي مي نمايد و همچنين ظرفيت ها و توانمندي هاي دانشگاه را كه مرتبط با موضوع پژوهش پايگاه باشد ارائه كند.

در ادامه ناو سالار يكم محمد باقري فرمانده پايگاه دريايي ثامن الحجج (شمال كشور) ضمن بيان تاريخچه و پاره اي از مأموريت ها و فعاليت هاي اين پايگاه گفت: زمينه هاي همكاري با دانشگاه وسيع است. هدف از اين نشست رسيدن به يك هم افزايي در راستاي استفاده از تجهيزات و امكانات متقابل، حمايت از پروژه ها و فعاليت هاي تحقيقاتي دانشجويان به طور مثال مرتبط با موضوعات شناور ها و قايق هاي تندرو، پرنده و پهباد، افزايش سرعت، آلودگي محيط زيست، امواج دريا، پدافند غيرعامل و ... است و اين پايگاه آمادگي خود را براي انعقاد تفاهم نامه اعلام مي دارد.