برگزاري آئين «مجازي» معارفه دانشجويان نوورود 99

۲۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۶ کد : ۴۶۲۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۶۸
برگزاري آئين «مجازي» معارفه دانشجويان نوورود 99

به گزارش روابط عمومي، آئين «مجازي» معارفه دانشجويان ورودي جديد 99 روز دوشنبه مورخ 99/8/26 رأس ساعت 10 صبح در سالن جلسات دفتر رياست دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با حضور رييس دانشگاه، معاونين، رؤسا و معاونين آموزشي دانشكده ها برگزار شد و دانشجويان ورودي جديد، از طريق سامانه سميا و درسي بنام ‌'جلسه معارفه دانشجويان جديد الورود' در اين جلسه حضور حضور يافتند.

در ابتداي اين مراسم دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با عرض تبريك قبولي در اين دانشگاه و با قدرداني از زحمات خانواده هاي دانشجويان گفت: اميدواريم كه دانشجويان نوورود با استمرار موفقيت هايشان قدردان حمايت هاي اين عزيزان باشند.

دكتر واثقي اميري با بزرگداشت روح بلند خير دور انديش و مؤسس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل زنده ياد سيد حسين فلاح نوشيرواني گفت: بحمدا... در دانشگاهي پذيرفته شده ايد كه بر اساس نظام هاي رتبه بندي بين المللي جزء دانشگاه هاي برتر در سطح كشور و دنيا است، داراي اساتيد مجرب، توانمند و همچنين كارمندان و دانشجويان فعال و ساعي است و اخيرا بر اساس اعلام متخصصان دانشگاه استنفورد 6 عضو هيات علمي دانشگاه در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند.

وي با بيان اين كه محيط دانشگاه، محيطي مناسب براي تلاش، علم آموزي و كسب موفقيت هاي متفاوت در زمينه هاي مختلف است اظهار داشت: ما خود را مكلف مي دانيم تا شرايط مناسب براي فعاليت هاي آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و ... در چارچوب امكانات و شرايط دانشگاه براي شما فراهم آوريم، دغدغه هاي شما را به حداقل برسانيم تا به سادگي در مسير موفقيت گام برداريد، در جذب اساتيد دانشگاه حداكثر دقت را هم به لحاظ علمي و هم به لحاظ فرهنگي به كار ببريم، دانشجويان نخبه و موفق را مورد تشويق قرار دهيم.

دكتر واثقي اميري افزود: انتظار ما از شما عزيزان اين است كه اهتمام جدي براي شناخت محيط جديد تحصيل خود داشته باشيد، با آيين نامه ها و قوانين و مقررات آموزشي آشنايي كامل پيدا كنيد و در كنار فعاليت اصلي آموزشي و پژوهشي خود مي توانيد در فعاليت هاي فرهنگي و فوق برنامه نيز مشاركت داشته باشيد.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با آرزوي توفيق و سلامتي براي همه عزيزان گفت: اميدوارم هر چه زودتر شاهد از بين رفتن ويروس كرونا و حضور شما دانشجويان در محيط دانشگاه باشيم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با عرض تبريك قبولي در اين دانشگاه گفت: عدم حضور شما در دانشگاه را نوعي خسران و ضرر مي دانم؛ نشاطي كه دانشگاه به واسطه حضور دانشجويان داشته است از بين رفته، اميدوارم هر چه زودتر از شر ويروس كرونا رهايي يابيم.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با قدراني از خانواده هاي دانشجويان نوورود گفت: نيروهاي جوان مستعد تحصيل و اشتغال را در فضاي دانشگاه تحويل گرفتيم و از خداوند متعال مي خواهيم تا ما را در تربيت نيروهاي متخصص متعهد ياري نمايد.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني، حوزه علوم اسلامي دانشگاهيان، آموزش مجازي دانشگاهيان، كتابخانه آنلاين، واحد خواهران، مركز مشاوره هاي ديني و مذهبي و ... را از جمله واحدهاي فعال اين مركز برشمرد و از دانشجويان خواست تا براي آشنايي بيشتر به سايت نهاد رهبري دانشگاه مراجعه كنند.

سپس دكتر بهرام نوايي نيا معاون آموزشي دانشگاه با عرض تبريك گفت: اميدوارم اين قبولي مقدمه اي براي موفقيت هاي بيش از پيش شما عزيزان در مقاطع تحصيلات تكميلي باشد.

وي ضمن بيان اين كه پاره اي از قوانين و مقررات آموزشي و آشنايي با سامانه آموزشي سميا در جلسات قبلي ارائه شده است اظهار داشت: در ساختار آموزشي شما تغيير صورت گرفت؛ لذا بايد اشراف كامل به مقررات آموزشي داشته باشيد، در تمامي كلاس هاي آنلاين شركت كنيد، از آن جايي كه كل آموزش ها به صورت مجازي است، شيوه نامه آموزش مجازي را تدوين كرديم ( در سايت دانشگاه بارگذاري شده است) كه آشنايي با آن بسيار ضروري است.

ارزشيابي دروس براي دانشجو بر اساس ميزان حضور و مشاركت در كلاس ها، پرسش و پاسخ، نمره امتحانك ها، آزمون ميان ترم و در نهايت آزمون پايان ترم است.

دكتر نوايي نيا تاكيد كرد: از زمان برگزاري امتحانات اطلاع دقيق داشته باشيد، در حفظ حقوق خود و ديگران كوشا باشيد، همواره ارتباط مستمر با استاد راهنما داشته باشيد، به ازاي هر واحد درسي، 2 ساعت در هفته مطالعه داشته باشيد، مشرف بر اطلاعات آيين نامه استعدادهاي درخشان باشيد؛ رقابت در اين بخش در بين دانشجويان بسيار تنگاتنگ است و در كنار تحصيل مي توانيد در فعاليت هاي ورزشي و فوق برنامه دانشگاه نيز مشاركت داشته باشيد.

در ادامه دكتر ربيعي معاون دانشجويي دانشگاه با عرض تبريك قبولي