برگزاري كارگاه آموزشي اخلاق در آموزش مجازي ويژه دانشگاه هاي منطقه 2 به ميزباني دانشگاه

۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۹ کد : ۴۵۹۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۴
برگزاري كارگاه آموزشي اخلاق در آموزش مجازي ويژه دانشگاه هاي منطقه 2 به ميزباني دانشگاه

به گزارش روابط عمومي، به منظور تدوين نظام نامه در خصوص اخلاق در آموزش مجازي توسط وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، كارگاه آموزشي اخلاق در آموزش مجازي ويژه دانشگاه هاي منطقه 2  كشور با حضور معاونان، مديران، كارشناسان آموزشي و برخي اعضاي هيات علمي دانشگاه هاي منطقه 2  كشور به ميزباني دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار گرديد.

مدرسين اين كارگاه آموزشي دكتر عبادي و خانم دكتر ايماني بودند و بيش از 150 نفر از 9 دانشگاه منطقه 2 كشور در اين كارگاه شركت نمودند.

در ابتداي جلسه مدرسين به ارائه مطلب پرداختند و در ادامه اعضاي حاضر در جلسه به مدت يك ساعت نقطه نظراتشان را در خصوص موضوع كارگاه بيان نمودند.

شايان ذكر است آموزش الكترونيكي و آموزش مجازي يكي از بخش‌‌هاي آموزشي است كه امروزه بيش‌ترين رشد را در صنعت آموزش به خود اختصاص داده است. اين در حالي است كه با استفاده‌ي روزافزون از تكنولوژي‌‌هاي ارتباطي جديد، اهميت توجه و بحث در رابطه با مسائل اخلاقي نيز افزايش مي‌يابد.

اخلاق در آموزش مجازي پيشگيري از بروز مصاديق گوناگون غيراخلاقي در محيط آموزش مجازي است. تدوين مسووليت هاي اخلاقي سازمان هاي آموزش مجازي در قبال حقوق خود و ديگران، به سبب جريان آزاد و فراخ دامني گستره ارتباطات الكترونيكي، ضروريست.

گفتني است دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي عضو در منطقه 2 كشور، در محدوده استان هاي گيلان، مازندران و گلستان تعريف شده است و شامل دانشگاه هاي گلستان، گنبد كاووس، علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان، مازندران، دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري، تخصصي فناوري هاي نوين آمل، صنعتي نوشيرواني بابل، علم و فناوري مازندران، گيلان مي باشد