جلسه هماهنگي نحوه ثبت نام از دانشجويان جديدالورود برگزار شد
به گزارش روابط عمومي، جلسه هماهنگي نحوه ثبت نام از دانشجويان جديدالورود دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با
حضور رييس دانشگاه و عوامل اجرايي ثبت نام برگزار گرديد.
در ابتداي جلسه دكتر دردل مدير كل آموزش دانشگاه به مراحل ثبت نام و پذيرش غير حضوري، نحوه پرداخت شهريه
دانشجويان شبانه، انتخاب واحد و ... اشاره كرد و گفت: انتخاب واحد توسط كارشناسان دانشكده صورت مي گيرد و برنامه
كلاسي در سامانه گلستان بارگذاري مي گردد.
وي اظهار داشت: كليه اطلاعيه ها از طريق كانال اطلاع رساني و سايت دانشگاه اطلاع رساني مي گردد.
در ادامه دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني با عرض تعزيت اربعين حسيني و قدرداني از همه
اعضاي مجموعه به جهت برگزاري و اجراي كلاس هاي مجازي دانشگاه به شكل مطلوب گفت: الان دغدغه اصلي ما ثبت
نام از دانشجويان جديدالورود است. با توجه به شرايطي كه ويروس منحوس كرونا رقم زده است، شيوه ها كاملا تغيير
كرد و همه چيز به صورت مجازي انجام مي گيرد؛ لذا همه مراحل ثبت نام بايد با برنامه ريزي دقيق و درست، سهل الوصول
از طرق سايت دانشگاه و كانال هاي اطلاع رساني در اختيار دانشجو قرار گيرد و دانشجو بدون هيچ دغدغه اي ثبت نام را
انجام دهد و در كلاس ها شركت كند.
وي ضمن بيان اين كه تصميم دانشگاه بر اين است كه كلاس ها به صورت مجازي برگزار گردد اظهار داشت: بعد از ثبت نام و
قبل از شروع كلاس ها دو جلسه معارفه هم به صورت حضوري و هم به صورت آنلاين جهت آشنايي نودانشجويان با فضاي
دانشگاه و ضوابط و آيين نامه هاي آموزشي و... برگزار مي گردد و هيچ الزامي براي حضور فيزيكي افراد در آن نيست؛
افراد مختار به حضور فيزيكي و يا مجازي هستند وليكن اين جلسات فرصت طلايي براي آشنايي بيشتر با نحوه حضور در
كلاس ها، سامانه سميا، نرم افزارهاي مورد نياز و ... است.
دكتر واثقي اميري تاكيد كرد: بزرگترين دغدغه دانشجو بعد از ثبت نام، نحوه حضور در كلاس هاست؛ لذا فايل هاي
راهنمايي بايد به موقع در سايت دانشگاه بارگذاري گردد و به گونه اي باشد كه دانشجو بتواند به سادگي به آن دسترسي
داشته باشد و علاوه بر آن افرادي به عنوان پشتيبان معرفي شوند و شماره ها و راه هاي ارتباطي در اختيار دانشجو قرار
گيرد تا در صورت بروز هر گونه مشكل و پرسش راهنمايي شوند.
رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل اظهار داشت: برنامه ريزي ها و جلسات هماهنگي بايد منتج به انجام ثبت نام توسط
دانشجو در كمترين زمان ممكن و همچنين حضور در كلاس هاي آنلاين و استفاده از كلاس هاي افلاين در كمترين زمان ممكن،
ارائه خدمات مطلوب و دسترسي هاي سريع گردد.
در ادامه اعضاي حاضر در جلسه به ارائه نظرات و پيشنهاداتشان پرداختند و مقرر گرديد نظارت بر رعايت پروتكل هاي
بهداشتي در روز معارفه توسط مركز بهداشت دانشگاه صورت بگيرد. دبيرخانه ثبت نام در معاونت آموزشي دانشگاه مستقر
باشد. معاونت فرهنگي تور آشنايي با دانشگاه را براي دانشجويان جديدالورود با هماهنگي دبيران انجمن هاي علمي برگزار
نمايد. از آن جايي كه اكثر دانشجويان با دانشكده علوم پايه در ارتباط خواهند بود جلسه اختصاصي با رييس دانشكده،
معاون و كارشناسان آموزشي اين دانشكده برگزار گردد. فايل هاي راهنماي ثبت نام توسط مركز آموزش هاي آزاد و مجازي
دانشگاه تهيه گردد و ساخت كليپ معرفي دانشكده ها و اطلاع رساني اطلاعيه ها، پيام تبريك به دانشجويان و برنامه هاي
روز معارفه به عهده روابط عمومي دانشگاه قرار گرفت .