جلسه شوراي هم انديشي اساتيد همراه با تكريم و معارفه دبير و اعضا برگزار شد

۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۲ کد : ۴۵۱۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۶
جلسه شوراي هم انديشي اساتيد همراه با تكريم و معارفه دبير و اعضا برگزار شد

به گزارش روابط عمومي, جلسه شوراي هم انديشي اساتيد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل همراه با تكريم و معارفه دبير و اعضاي حقيقي با حضور حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري  و رياست دانشگاه برگزار شد.

در ابتداي جلسه دكتر ضابط پور دبير شوراي هم انديشي اساتيد به ارائه گزارشي از عملكرد اين شورا از ابتدا تا كنون پرداخت. سپس حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ضمن تاكيد بر خرد جمعي كه مورد تاكيد عقل و شرع نيز مي باشد, از آقايان دكتر اميني راد و ضابط پور دبيران سابق و جديد هم انديشي و نيز آقايان  دكتر آقا گل زاده, اردشير و حجت الاسلام و المسلمين دكتر آقابابايي اعضاي حقيقي  شورا بابت چند دوره همكاري صميمانه تقدير و تشكر نمود و از آقايان دكتر نجف پور, سروري و شيدپور اعضاي حقيقي جديد شورا به جهت قبول دعوت سپاسگزاري  نمود. همچينن  ايشان علت اين جابجايي ها را گردش نخبگاني و استفاده هر چه بيشتر از كليه ظرفيت هاي موجود در ميان اساتيد دانشگاه عنوان كرد و بر ادامه اين روند در سال هاي آتي تاكيد نمود.

در ادامه دكتر جواد واثقي اميري رئيس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ضمن تشكر از زحمات اعضاي سابق شورا و قدرداني از قبول مسئوليت اعضاي جديد, به استفاده از فضاي مجازي در برگزاري كارگاه هاي دانش افزايشي تاكيد كرد.

گفتني است اين جلسه با اهداي لوح سپاس به اعضاي سابق و اعطاي  حكم به اعضاي جديد به پايان رسيد