برگزاري مراسم اعلام همدردي با خانواده هاي داغديده جانباختگان سانحه هواپيمايي اخير

۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۴ کد : ۴۳۴۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۷
برگزاري مراسم اعلام همدردي با خانواده هاي داغديده جانباختگان سانحه هواپيمايي اخير

به گزارش روابط عمومي، در پي سانحه هواپيمايي اخير و جانباختن جمعي از هموطنان عزيز در اين حادثه و به جهت اعلام همدردي با خانواده هاي داغديده، مراسمي از سوي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل امروز بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجدالرسول (ص) دانشگاه با حضور دكتر جلالي رييس دانشگاه علوم پزشكي بابل، دكتر واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني، دانشجويان، اساتيد و كارمندان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با اشاره به اينكه اين حادثه بسيار سنگين و دلخراش بود و ما نيروهاي انساني ارزشمندي را از دست داده ايم به آيه 115 سوره نحل اشاره كرد و افزود: كل ايران داغدار اين واقعه هستند، بنابراين ابراز احساسات با تحقير فرق دارد. همواره بايد تلاش كنيم تا بي اطلاع حرف نزنيم، بدون اسناد و مدارك تصميم نگيريم و بي اطلاع موضع نگيريم. ممكن است يك تصميم نادرست باعث آسيب بسيار جدي شود.

وي ضمن قدرداني از حضور دانشگاهيان در اين مراسم و اعلام همدردي با خانواده هاي داغدار جانباختگان اين سانحه و با تأكيد بر اين كه با وقوع يك حادثه اصل نظام، ولايت، خدمات ارزشمند و 40 ساله سپاه پاسداران جمهوري اسلامي كه 40 سال آسمان امن را ايجاد كردند نبايد فراموش شود اظهار داشت: هموار به خاطر داشته باشيم كه آمريكاي جنايتكار زمينه ساز اين حادثه جانسوز شده است؛ كما اين كه همواره دستش آغشته به خون ملت ماست، حمله به هواپيماي مسافربري خليج فارس، حمله سايبري به سايت هسته اي نطنز و ترور سردار شهيد سليماني در روزهاي اخير نمونه اي از اين جنايات است.