نشست كارگروه بسيج دانشجويي با رييس دانشگاه

۲۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۲ کد : ۴۲۸۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۳
نشست كارگروه بسيج دانشجويي با رييس دانشگاه

به گزارش روابط عمومي، نشست كارگروه بسيج دانشجويي با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي و معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري با رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه علي حسن زاده مقيمي مسئول بسيج دانشجويي برادران دانشگاه با تشكر و قدرداني از دكتر واثقي اميري به جهت حسن استقبال از برگزاري اين جلسه، گزارشي از عملكرد بسيج دانشجويي ارائه نمود و گفت: مجموعه بسيج دانشجويي با تمام توان و بي هيچ چشم داشتي در راستاي پيشبرد اهداف دانشگاه به خصوص فعاليت هاي فرهنگي تلاش مي كند و آمادگي ارائه خدمات در همه حوزه ها از جمله امور اجرايي و تحقيقاتي را دارد و دانشگاه مي تواند به عنوان بازوي فرهنگي به اين مجموعه نگاه داشته باشد و در ادامه مسئولين كارگروه ها در زمينه هاي مختلف به ارائه نقطه نظراتشان پرداختند.

سپس دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه با تشكر و قدرداني از حضور اعضا بسيج دانشجويي گفت: ما معتقد به برگزاري چنين جلسات هم انديشي با همه حوزه هاي دانشگاه هستيم و مطمئنيم كه اين هم انديشي ها اگر به صورت مستمر، هدفمند و با برنامه ريزي برگزار شود منتج به نتايج ارزشمند و تاثيرگذار خواهد شد و امور دانشگاه از زواياي مختلف مورد بررسي قرار مي گيرد.

دكتر واثقي اميري تاكيد كرد: امروزه زمينه هاي متعددي براي سرگرمي وجود دارد، ما معتقديم فعالين دانشجويي كه داوطلبانه در حوزه هاي مختلف فعاليت مي كنند و در پيشبرد اهداف دانشگاه مي كوشند، در قبال اين مجموعه احساس مسئوليت مي كنند و دغدغه هاي دانشگاه را جزء دغدغه هاي خودشان مي دانند و در اين ميان بسيج جايگاه خاصي دارد، افرادي فعال، دوست داشتني و با اخلاق كه در راستاي اهداف نظام و دانشگاه تلاش مي كنند.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: بسيج در همه ادوار در هر زمينه اي كه ورود پيدا كرد بسيار موفق و مثمر ثمر بود.

دكتر واثقي اميري با توجه به نقطه نظرات مسئولين كارگروه ها گفت: محدويت اصلي دانشگاه فضاي فيزيكي، اعتبار محدود و عدم تخصيص آن است. لذا با توجه به شرايط فعلي جامعه و جنگ اقتصادي، براي انجام درست امور بايد برنامه نويسي  و برنامه ريزي دقيق صورت بگيرد؛ اولويت ها به درستي شناخته شود و صرفه جويي و تامين منابع مالي جديد در سرلوحه امور قرار گيرد.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل اظهار اميدواري نمود كه انشاءا... با اتمام پروژه كتابخانه مركزي گشايشي در رفع معضل كمبود فضاي فيزيكي صورت بگيرد.

گفتني است بسيج دانشجويي شامل كارگروه هاي مطالعاتي، جهادي و خيريه، فرهنگي، هنر و رسانه، دفاع مقدس، آزاد انديشي، علمي، ورزشي، مالي و نيروي انساني، نشريه تب، فضاي مجازي، هيئت و مسئول واحد خواهران مي باشد.

 گالري تصاوير خبر