راهپيمايي گراميداشت روز ملي مبارزه با استكبار جهاني

۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۱ کد : ۴۲۸۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۰۰
راهپيمايي گراميداشت روز ملي مبارزه با استكبار جهاني

به گزارش روابط عمومي، به مناسبت گراميداشت 13 آبان، روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، راهپيمايي دانشگاهيان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل از مسجدالرسول (ص) دانشگاه تا مزار شهداي گمنام برپا گرديد.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين مراسم باشكوه اظهار داشت: امروزه بعيد است انسان منصف ايراني اي در فضاي كشور باشد و نسبت به جنايت هايي كه آمريكا كه در گذشته و هم اكنون به كشور ما روا داشته، عقده اي به اين دولت متكبر نداشته باشد.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري كه عقده ي ملت ما تنها منحصر به لانه جاسوسي نيست اظهار داشت: كودتاي 28 مرداد، 8 سال جنگ تحميلي، انهدام هواپيماي مسافربري، تحميل تروريسم اقتصادي و ايجاد داعش تنها گوشه اي از جنايات اين دولت مستكبر است.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني با اشاره به آيه 8 سوره محمد گفت: شعار مرگ بر آمريكا ريشه قرآني دارد.

وي با بيان اين كه حركت ما از مسجد به سمت مزار شهداي گمنام پيام دارد اظهار داشت: پيام اين است كه اين مملكت و همه ملت، عزت و استقلال خود را مديون خون شهداست و اگر بناست روحيه جهاد و شهادت داشته باشيم از مسجد شكل مي گيرد و در نهايت مسجد است كه انسان را به جهاد و فوز عظيم شهادت مي رساند.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: مردم بصير و باهوش ايران امروز با حضور در راهپيمايي دو پيام داشتند: نخست به مستكبران عالم كه دوره بزن در رو تمام شده است و دوم به مسئولان جامعه كه صادقانه خدمتگزاري كنيد؛ مردم ولي نعمت شما هستند.

وي در پايان ضمن بيان اين كه رمز پيروزي ايمان و وحدت كلمه است و با قدرداني از حضور دانشگاهيان گفت: حركت از مسجد و اين اظهار وجود نشانه شجاعت شماست، از درگاه خداوند متعال مي خواهيم كه ما را در مسير آرمان هاي شهدا قرار دهد و عاقبت به خير نمايد.