تقدير از كارمند بازنشسته دانشگاه

۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵ کد : ۴۲۸۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۲
تقدير از كارمند بازنشسته دانشگاه

به گزارش روابط عمومي، مراسم توديع و تقدير از كارمند بازنشسته دانشگاه؛ عبدالرضا افغان با حضور دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و حجت الاسلام و المسلمين رمضاني معاون نهاد، دكتر سيد محمود ربيعي معاون دانشجويي و همكاران در سالن جنب دفتر رياست دانشگاه برگزار شد.

 دكتر واثقي اميري رييس دانشگاه، ضمن عرض خيرمقدم و تشكر و قدرداني از حضور همكاران و خدمات ارزشمند سي ساله عبدالرضا افغان گفت: خدمت گزاري در نظام جمهوري اسلامي ايران، توفيقي ارزشمند و از نعمت هاي عظيم خداوندي است كه تنها نصيب خدمتگزاران صديق و خداجويي مي شود كه با خدمات صادقانه در راه اعتلاء و پيشبرد اهداف نظام مي كوشند.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ضمن آرزوي توفيق و سلامتي براي عبدالرضا افغان سرپرست سابق خوابگاه شهيد امينيان گفت: صفا و صميميت بين كارمندان، اعضاي هيات علمي و دانشجويان از ويژگي هاي شاخص اين دانشگاه است كه در رشد، تعالي و ارتقاء آن نيز نقش مؤثري دارد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري نيز با قدرداني از زحمات عبدالرضا افغان و همچنين حسن تعامل وي با دانشجويان گفت: حضور جمع كثير همكاران در اين مراسم نشان از خوش خلقي و صفا و صميميت ايشان دارد.

وي به نقل روايتي از امام حسن مجتبي (ع) در موعظه به جناده از ياران نزديك آن حضرت در آخرين لحظات عمرشان اكتفا نمود كه فرمودند: آدمي بايد خود را براي سفري طولاني مهيا سازد و توشه اين راه را كه همان عمل صالح است فراهم نمايد و بداند كه تنها راه دستيابي به عزت نفس، اطاعت محض از خداي متعال است.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني با آرزوي سلامتي براي ايشان، از درگاه ايزد منان سايه مستدام و توفيق خدمتگزاري به خانواده را مسئلت نمود.

سپس عبدالرضا افغان و هر يك از همكاران به بيان گوشه اي از خاطراتشان پرداختند.

گفتني است اين مراسم با اهداي هديه به عبدالرضا افغان و عكس يادگاري به پايان رسيد.

 گالري تصاوير خبر