جلسه بررسي همكاري هاي مشترك دانشگاه با شهرداري ساري برگزار شد

۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۳ کد : ۴۲۶۹ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۵
جلسه بررسي همكاري هاي مشترك دانشگاه با شهرداري ساري برگزار شد

به گزارش روابط عمومي، با هماهنگي هاي انجام شده توسط دبيرخانه قطب علمي فناوري نانو در آب و در راستاي تفاهم نامه همكاري هاي پژوهشي بين دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل و شهرداري ساري با محوريت قطب علمي فناوري نانو در آب، نشست مشترك دانشگاه و شهرداري ساري به منظور بررسي راه هاي گسترش همكاري هاي علمي و پژوهشي، به ميزباني دانشگاه برگزار گرديد.

 در ابتداي اين نشست، دكتر حسيني پور، مدير امور پژوهش و فناوري دانشگاه، به معرفي پتانسيل هاي دانشگاه و بيان موانع موجود در ارتباط بين صنعت و دانشگاه پرداخت و با ارائه پيشنهاداتي خواستار گسترش تعاملات في مابين شد.

در ادامه ناصر معيل معاون شهردار ساري نيز ضمن تشريح وضعيت پژوهش و فناوري در شهرداري ساري و بيان اهميت ارتباط بين صنعت و دانشگاه در راستاي رفع نيازهاي جامعه، گفت : علاوه بر پروژه هاي پژوهشي كه توسط شهرداري اعلام نياز مي شوند، عرضه پيشنهادات پژوهشي توسط دانشگاه نيز مي تواند در راستاي ارتقاي حوزه هاي مختلف موثر واقع گردد.

ناصر معيل با اعلام اينكه شهرداري ساري آمادگي لازم را براي همكاري مشترك با دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل دارد، گفت: دانشگاه با رويكرد علمي و تحقيقاتي خود مي تواند در تعيين راهبردها و خط مشي هاي شهرداري ساري براي برون رفت از مشكلات و معضلات مفيد و موثر باشد.

وي اظهار داشت: دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با توجه به پتانسيل بالاي علمي و رتبه هاي جهاني مي تواند در حل بسياري از مسائل و چالش هاي استان نيز پيشرو باشد.

در اين نشست علاوه بر مدير امور پژوهش و فناوري دانشگاه و معاون شهردار ساري، اعضاي شوراي قطب علمي فناوري نانو در آب نيز حضور داشتند كه پس از بحث و تبادل نظر مقرر گرديد در راستاي ارتقاي همكاري هاي في مابين، تفاهم نامه اي بين دانشگاه و شهرداري ساري منعقد گردد.