نشست فرماندهان بسيج ادارات شهرستان بابل در دانشگاه

۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۶ کد : ۴۲۴۸ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۵
نشست فرماندهان بسيج ادارات شهرستان بابل در دانشگاه

به گزارش روابط عمومي، نشست فرماندهان بسيج ادارات شهرستان بابل در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار شد.

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين نشست با عرض خيرمقدم به فرماندهان بسيج ادارات شهرستان بابل و عرض تعزيت و تسليت به مناسبت ماه محرم و ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) گفت: اميدوارم كه عزاداري ها مقبول درگاه حق واقع شود و در شكل و سبك زندگي، سكنات و رفتارهاي ما تأثير مثبت بگذارد.

دكتر واثقي اميري گفت: وقتي صحبت از بسيج مي شود انتظارات زيادي در ذهن ها متبلور مي شود و بسيج هم هر جا كه ورود پيدا مي كند كاركرد مثبت و حضور مؤثري دارد.

وي با توجه به شرايط موجود كشور و جنگ اقتصادي تأكيد كرد: بايد اولويت ها تغيير كند، شكل نگاه به مسايل تغيير كند، اگر همچنان مانند  شرايط قبل عمل كنيم نشان مي دهد كه درك درستي از شرايط موجود نداريم و نتايج خوبي را به دنبال ندارد و اعضا در همه ي اركان و در هر پست و مسئوليتي كه هستند بايد تلاش كنند تا ميزان كارآيي و كارآمدي خود را با همان منابعي كه در دسترس دارند افزايش دهند و لازمه آن برنامه ريزي، شناخت نقاط قوت و ضعف و تلاش مضاعف است.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل افزود: بايد در جلوگيري از هدر رفت منابع، صرفه جويي و تكريم ارباب رجوع و افزايش رضايتمندي و ايجاد دلبستگي به نظام و توسعه فرهنگ كار كوشا باشيم؛ اگر مي خواهيم از شرايط موجود سربلند و موفق بيرون بياييم.

دكتر واثقي اميري در پايان گفت: اميدوارم اين جلسه براي شما و اداره اي كه در آن فعاليت داريد مفيد و مؤثر واقع شود و منجر به رشد شاخصه هايي شود كه باعث پيشرفت نظام گردد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمين سيد باقر حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با عرض خيرمقدم و تعزيت ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدا... الحسين (ع) گفت: امام حسين (ع) كشتي نجات و چراغ هدايت بشريت است و توسل به آن حضرت رمز عزت و عاقبت بخيري است.

وي افزود: مأموريت اصلي بسيج ادارات تحقق دولت اسلامي است و بسيج ادارات نماينده تفكرات و آينه تمام نماي انديشه هاي مقام معظم رهبري مي باشد.

 مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با تأكيد بر هم افزايي گفت: ارتباطات اركان بايد محكم تر شود.

حجت الاسلام و المسلمين سيد باقر حسيني گفت: عناوين و جايگاه ها مسئوليت آور هستند و يك بسيجي بايد متواضع، با ايمان، كارگشا، با بصيرت و با روحيه بالاي كارتشكيلاتي باشد و ما همواره بايد پاسخگوي اين جايگاه باشيم.

سپس حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان بابل با عرض تسليت گفت: امروزه يكي از ضعف هاي ادارات بحث امر به معروف و نهي از منكر است و اين امر صرفا محدود به بي حجابي و بدحجابي نيست؛ بلكه اخلاق نادرست، درست حرف نزدن و پاره اي از اشتباهات بايد در ادارات اصلاح شود و مدنظر قرار گيرد.

وي تأكيد كرد: تكرار امر به معروف منجر به نتايج نيكو مي گردد.

در پايان جناب سرهنگ آقابابايي مسئول بسيج ادارات شهرستان بابل با عرض تسليت ماه محرم  و تشكر و قدرداني از ميزباني دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به اهداف امام حسين (ع) اشاره كرد كه آن حضرت فرمودند: من نه از روي خودخواهي و خوش گذراني و فساد و ستمگري از شهر خود بيرون آمدم؛ بلكه هدف من امر به معروف، نهي از منكر، اصلاح مفاسد و احياي سنت جدم رسول اكرم (ص) و راه و رسم علي بن ابي الطالب (ع) است.