مراسم توديع و معارفه مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه برگزار شد

۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۰ کد : ۴۲۳۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۲
مراسم توديع و معارفه مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومي، مراسم توديع و معارفه مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با حضور رييس دانشگاه، مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان مازندران، مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و ديگر مسئولين برگزار شد.

در ابتداي جلسه سادات كرمي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه هاي استان مازندران با تشكر و قدرداني از زحمات و فعاليت هاي آقاي مهرجو و همچنين حمايت هاي همه جانبه رياست دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل از بسيج دانشجويي گفت: همه ما واقفيم كه وجود تنش در دانشگاه به نفع هيچ كس نيست و فضا بايد به سمت كارهاي مشترك علمي و فرهنگي پيش رود.

 وي افزود: دانشجو بايد مطالبه گري كند؛ اما تنش ايجاد نكند و الان فضاي دانشگاه به آرامش توأم با رشد علمي و فهم سياسي نياز دارد كه در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به خوبي شاهد اين موضوع هستيم.

در ادامه دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با عرض خيرمقدم و قدرداني از اقدامات و فعاليت هاي آقاي مهرجو گفت: همواره بايد با صلابت مواضع و اخلاق و منطق درست در راستاي پيشبرد اهداف فرهنگي، اجتماعي، سياسي و ... گام برداشت كه مجموعه رضايتمندي كامل را از اقدامات و فعاليت صورت گرفته در حوزه بسيج دانشجويي دارد.

وي افزود: در عين اين كه مواضع خاص خود را داريد بايد اين را بدانيد كه مخاطبان شما كل دانشجويان اين دانشگاه هستند و همواره  امور در چارچوب صحيح و هم انديشانه برنامه ريزي و اجرا شود.

 دكتر واثقي اميري تأكيد كرد: همه كساني كه در مجموعه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل فعاليت مي كنند بسيجي، فعال و علاقه مند هستند و با توجه به شرايط بايد در پيشبرد امور تلاش شود.

سپس حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: بسيج دانشجويي سراسر كشور چشم بيدار نظام جمهوري اسلامي ايران و حافظ ارزش هاي انقلابي و اسلامي ماست.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه افزود: در فضاي كنوني دشمن سه محور را دستور كار خود قرار داده است: تخريب وحدت، ايمان و اميد.

وي با بيان اين كه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به لحاظ سياسي، علمي و فرهنگي و ... سرآمد است اظهار داشت: همه نياز به كسب فضايل اخلاقي داريم و بايد بصيرت لازم را كسب كنيم و خودسازي و سير و سلوك معنوي لازمه كار ماست.

حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسيني به موضوع مطالبه گري دانشجو اشاره كرد و گفت: مبناي كار بر وحدت و توجه به شرايط دانشگاه است. مطالبه گري انتظارات انقلاب و حضرت امام (ره) نبايد فراموش شود. رسالت بسيج دانشجويي علاوه بر كار علمي، مطالبه گري است كه نگاه نافذ، پربصيرت و بيدار مي خواهد. با حساسيت عمل شود، نبايد افراط و تفريط شود و با رعايت همه جوانب دست شما براي نقد باز است.

اين مراسم با اعطاي حكم به آقاي حسن زاده و تقدير از زحمات آقاي مهرجو به پايان رسيد.

 گالري تصاوير خبر