دفتر مركز مشاوره شغلي و مهارت آموزي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در دانشگاه صنعتي نوشيرواني افتتاح شد

۰۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۶ کد : ۴۲۳۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۹۳
دفتر مركز مشاوره شغلي و مهارت آموزي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در دانشگاه صنعتي نوشيرواني افتتاح شد

به گزارش روابط عمومي ، به مناسبت هفته ملي مهارت و در راستاي نهضت مهارت آموزي، با حضور دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني و درويشي مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان مازندران، معاون فرماندار و رييس اداره فني وحرفه اي شهرستان بابل ، دفتر مركز مشاوره شغلي و مهارت آموزي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل افتتاح شد.

دكترجواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در نشست با مديركل آموزش فني و حرفه اي مازندران وهيأت همراه گفت: دانشجويان فارغ التحصيل با آموزش هاي مشاوره اي اين مركز مسير اشتغال را راحت تر طي مي كنند و اين مركز مي تواند حلقه گمشده اشتغال جوانان را برطرف كند.

دكتر واثقي  اميري در ادامه بيان داشت: تمهيداتي در نظر گرفته شد كه تمامي دانشجويان بايد از اين مركز عبور كنند تا به خوبي مسير شغلي رشته تحصيلي خود را شناسايي كنند و در پايان علاوه بر مدرك دانشگاهي، مدارك مهارتي را هم كسب نمايند.

گفتني است هدف از راه اندازي اين مركز، توانمند سازي مهارتي و شغلي دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاهي با رويكرد اشتغال و مديريت حرفه آموزي و مشاوره شغلي مي باشد.