برگزاري جلسه تقدير از خير نيك انديش؛ وجيه الله ابراهيم نيا شيرواني

۳۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۳ کد : ۴۲۲۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۱۲۶
برگزاري جلسه تقدير از خير نيك انديش؛ وجيه الله ابراهيم نيا شيرواني

به گزارش روابط عمومي، جلسه هيأت مديره موسسه مشاركت هاي مردمي توسعه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل با حضور اعضاء در دفتر موسسه دانشگاه برگزارگرديد.

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين جلسه با عرض خيرمقدم و قدرداني از اقدامات خداپسندانه خير نيك انديش وجيه الله ابراهيم نيا شيرواني، توضيحاتي در خصوص تركيب اعضاء هيأت مديره، كارهاي انجام شده از محل كمك ها در توسعه دانشگاه در گذشته و حال و چگونگي هزينه كرد كمك هاي افراد خير ارائه نمود و اظهار داشت: كليه كمك هاي خيران به صورت تمام و كمال در راستاي اهداف خيرخواهانه آنان هزينه خواهد شد.

در ادامه وجيه الله ابراهيم نيا شيرواني به ذكر خاطراتي از زحمات و اقدامات ارزشمند زنده ياد نوشيرواني از جمله احداث مدارس، درمانگاه و كمك هاي مختلف به دانش آموزان و ديگر خدمات ايشان پرداخت و از تأثير اقدام ايشان به توسعه خيرپروري مطالبي را ارائه نمود.

 حاج وجيه الله ابراهيم نيا شيرواني به صورت ماهانه مبلغي را به موسسه مشاركت هاي مردمي توسعه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل واريز مي نمايد و حتي وصيت نموده است تا بعد از فوتشان اين كمك مالي به دانشگاه استمرار داشته باشد.

در پايان اعضاي جلسه در مورد چگونگي دريافت كمك هاي مردمي جهت توسعه دانشگاه به بحث و هم انديشي پرداختند.

گالري تصاوير خبر