برگزاري نشست هم انديشي با موضوع'راهكاري هاي ترويج عفاف و حجاب در دانشگاه

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۵ کد : ۴۱۷۶ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۹
برگزاري نشست هم انديشي با موضوع'راهكاري هاي ترويج عفاف و حجاب در دانشگاه

به گزارش روابط عمومي ، نشست هم انديشي با موضوع'راهكاري هاي ترويج عفاف و حجاب' از سوي شوراي هم انديشي اساتيد دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار گرديد.

در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام دكتر حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ضمن تبريك ماه مبارك رمضان، اين ماه پر فضيلت ترين و برترين ماه سال دانسته كه خداوند كرامت فراواني به آن بخشيده است. ايشان به عنوان نمونه روايتي از امام حسن مجتبي (ع) قرائت كردند كه فرمودند: <خداوند متعال ماه رمضان را براي بندگان خود ميدان مسابقه قرار داد سپس عده اي در آن ماه با اطاعت و عبادت به سعادت و خشنودي الهي از يكديگر سبقت خواهند گرفت و گروهي از روي سهل انگاري خسارت و ضرر مي بينند.

در ادامه دكتر غلامرضا ضابط پور دبير شوراي هم انديشي گزارش مختصري از جلسه هفته گذشته پيرامون موضوع ، ارائه كردند سپس اعضاي علمي به تبادل نظر و ارائه راهكار پرداختند.

در پايان دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل ضمن تقدير و تشكر از اعضاي محترم هيأت علمي كه در اين جلسه شركت كردند، به ارائه نقطه نظرات پرداختند مواردي را در جمع بندي ارائه كه ذيلا خواهد آمد.

_ افزايش فعاليت فرهنگي

_ فرهنگي تر نمودن فضاي دانشگاه

_ با هنجار شكنان برخورد جدي شود

_ در صورت تكرار كردن هنجار شكنان به مركز مشاوره دانشگاه معرفي شوند

حجت الاسلام دكتر حسيني، مسئول نهاد رهبري نيز به تشكيل كميته حفظ و صيانت از عفاف و حجاب و تدوين منشور عفاف و حجاب تاكيد كردند و به برگزاري جلسات هم انديشي با دانشجويان تاكيد كردند.

جلسه با ذكر صلوات به پايان رسيد.