بازديد ويژه هيئت ايتاليايي دانشگاه لاكوئيلا ازكارگاه ها، پژوهشكده ها وآزمايشگاه هاي دانشگاه

۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰ کد : ۴۱۴۱ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۰
بازديد ويژه هيئت ايتاليايي دانشگاه لاكوئيلا ازكارگاه ها، پژوهشكده ها وآزمايشگاه هاي دانشگاه

به گزارش روابط عمومي ، در راستاي فاز دوم مشاركت در طرح بين المللي اتحاديه اروپا، ، هيئت ايتاليايي عضو تيم پروژه فارمر طرح اراسموس از دانشگاه لاكوئيلا در تاريخ 26 فروردين سال جاري از دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل بازديد به عمل آوردند.

 در اين بازديد، هيئت مذكور به بررسي امكانات و تجهيزات فراهم شده در راستاي اجرايي شدن طرح پرداخته و از استانداردهاي فراهم شده و پيشرفت هاي حاصل در اين راستا بازرسي هاي مرتبط را به عمل آوردند.

در ادامه تيم دانشگاه لاكوئيلا ايتاليا كه مجري بررسي استانداردهاي لازم در فاز اجرايي اين طرح مي باشند، ازكارگاه ها، پژوهشكده ها و آزمايشگاههاي دانشگاه متشكل از: پژوهشكده تحقيقاتي نانوتكنولوژي، پژوهشكده تحقيقاتي بيوتكنولوژي، آزمايشگاه پيل سوختي و آزمايشگاه شكل دهي فلزات بازديد نمودند و از امكانات اين مراكز ابراز خوشنودي نمودند.

 به منظور بهبود شرايط فراهم شده براي طرح، پيشنهاداتي مورد تبادل قرار گرفت تا برنامه ريزي هايي براي تسريع پيشرفت پروژه در آينده صورت گيرد. در پايان ، نشست صميمانه اي در دفتر رياست با حضور دكتر واثقي اميري رياست دانشگاه، دكتر رحيم نژاد رياست دفتر بين الملل و جمعي از اساتيد مرتبط با طرح برگزار شد و طرفين به افزايش همكاري هاي مطالعاتي و پژوهشي ابراز علاقه كردند.