پيام حمايت رييس دانشگاه و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۲ کد : ۴۱۳۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۸۸
پيام حمايت رييس دانشگاه و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
به گزارش روابط عمومي، دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل و حجت‌الاسلام والمسلمين سيدباقر حسيني مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در پي تروريسم خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از سوي رييس جمهوري آمريكا، پيامي صادر نمودند.
متن پيام به اين شرح مي‌باشد:
بسمه‌تعالي
امام امت (ره)
من از سپاه راضي هستم و به هيچ وجه نظرم از شما برنمي‌گردد. اگر سپاه نبود، كشور هم نبود.
سپاه يك نهاد مردمي و شجره طيبه‌اي است كه با تدبير و آينده‌نگري امام راحل عظيم‌الشان در سال 58 بنيان مرصوص و مستحكم آن در حمايت از كيان جمهوري اسلامي بنا نهاد شده است و از بدو تأسيس با همه وجود و توان در عرصه‌هاي مختلف نظامي، فرهنگي و بالاخص مبارزه با تروريسم نقش بي بديلي را ايفا نموده‌اند و نقش موثر اين نهاد مردمي در پاسداري، تداوم و گسترش انقلاب اسلامي كاملاً مشهود و غيرقابل انكار مي‌باشد. علاوه بر آن هميشه سعي كرده همراه مردم بوده كه حضور سپاهيان در حادثه سيل اخير كشورمان  گواه بر اين مدعي است.
امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نگين درخشان اقتدار و امنيت و ثبات ايران و منطقه و عامل صلح مي‌باشد و اين اقتدار و صلابت سپاه پاسداران موجب عصبانيت حاكمان ايالات متحده امريكا گرديده و رهبر معظم انقلاب، علت اين عصبانيت و خصومت آمريكايي‌ها را پيشگامي سپاه پاسداران در دفاع از كشور و انقلاب بيان فرمودند.
دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل، ولادت باسعادت سيدالشهداء اباعبدالله الحسين (ع) را كه مزين به روز پاسدار مي‌باشد بحضور ملت شريف ايران و پاسداران جان بر كف انقلاب اسلامي صميمانه تبريك گفته و اقدام نابخردانه و ابلهانه رييس جمهور آمريكا را درخصوص تروريسم خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شديداً محكوم نموده و حمايت خود را از فرزندان اين ملت اعلام مي‌دارد.